Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21037498
1
Perioada de actualizare
de la
19.03.2021 18:41
până la 26.03.2021 00:00
până la 26.03.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la
26.03.2021 00:00
până la 01.04.2021 07:30
până la 01.04.2021 07:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 460 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 mart 2021, 18:41 - 26 mart 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 mart 2021, 0:00 - 1 apr 2021, 7:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală interioare a etajului nr.3 din Blocul de învățământ, și Etajul nr.1 din clădirea administrativă, Academia militară a Forțelor Armate ,,Alexandru cel Bun”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2021, 18:41
Data ultimilor modificări
23 mart 2021, 11:43
Achizitii.md ID
21037498
MTender ID
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
doc. standard amfa, cazarma, stat major.signed.pdf
doc. standard amfa, cazarma, stat major.signed.pdf
Documentele la ofertă
19.03.21 18:41
anunț de participare amfa, cazarma, stat major.signed.pdf
anunț de participare amfa, cazarma, stat major.signed.pdf
tenderNotice
19.03.21 18:41
Data:
23 mart 2021, 11:43
Subiectul întrebării:
raportu finaciar
Întrebare:
Buna ziua referitor la raportu financiar ce tine de anul 2020 ,confrom legii in viguare avem dreptu sal facem pina la sfirsitul luni mai ,intrebare ar fi destul raportu pe 2019?
multumim anticipat.
Răspuns (23 mart 2021, 11:48):
Buna ziua.
În documentatia de concurs se solicita prezentarea copiei raportului financiar pe ultimul an detinut, (aprobat în modul stabilit), adica 2020, însă, în lipsa acestuia, se va prezenta copia raportului financiar pentru anul 2019.
Data:
24 mart 2021, 13:25
Subiectul întrebării:
bani lichizi sau certificat de linie de credit
Întrebare:
Buna!disponibilitatea de bani lichizi sau certificat de linie de credit o prezentam doar dupa deschiderea ofertei in termenu stabilit,sau la momentul deschiderii ofertei?
Mersi.
Răspuns (24 mart 2021, 13:35):
Bună ziua! În Anunțul de participare precum și în Documentația standard, este stipulat că conform prevederilor art.20 alin.(8), Legea nr. 131 din 03.07.2015, privind achiziţiile publice, ofertantul clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire, va prezenta în termen de 1 zile, la solicitarea autorităţii contractante, documentele justificative actualizate prin care va demonstra îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE.
Data:
25 mart 2021, 09:18
Subiectul întrebării:
Cietul de sarcini
Întrebare:
poz 69,87 - Montarea grilelor de ventilatie 200x200 mm. Grilelle sunt din PVC sau tabla ?
Răspuns (25 mart 2021, 09:27):
Grilele de ventilatie 200x200 mm vor fi din PVC.
Data:
25 mart 2021, 09:19
Subiectul întrebării:
Cietul de sarcini
Întrebare:
Poz 77 Coltare din aluminiu - care este norma?
Răspuns (25 mart 2021, 09:40):
Cantitatea de colțare, se stabilește în corespundere cu volumul de suprafețe reparate, respectiv 40 de metri.
Data:
25 mart 2021, 09:24
Subiectul întrebării:
Cietul de sarcini
Întrebare:
Poz 126 - Corpuri de iluminat LED, caracteristicile corpurilor?
Răspuns (25 mart 2021, 09:46):
Luând în calcul că se instalează Panouri prefabricate de tip ,,Armstrong”, Corpurile de iluminat tip LED, vor fi de dimensiunea 600x600mm.
Data:
25 mart 2021, 09:26
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Poz 127, adaugam in resurse : Accesorii plinte: Coltare interioare - 15 buc; Coltare exterioare - 10 buc; Stopuri - 40 buc; Imbinari - 16 buc. ?
Răspuns (25 mart 2021, 09:50):
Poziția indicată nu prevede accesoriile (colțare, stopuri, îmbinări). Respectiv acestea se includ suplimentar potrivit cantităților indicate.
Data:
25 mart 2021, 15:18
Subiectul întrebării:
Prezentarea documentelor Anunt de participare.
Întrebare:
Participanții depun inițial doar documentele indicate în p. 17 din Anunțul de participare?.Restul documente conform prevederilor p.21 din anunțul de participare?
Răspuns (25 mart 2021, 15:28):
Foarte corect! Inițial necesită a fi atașate 4 documente obligatorii, care fac scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție. 1. Formularul standard al Documentului Unic de Achiziţii European (DUAE); 2. Garanţie pentru ofertă; 3. Formularul Ofertei 3.1; 4. Devizul de cheltuieli.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK