+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2021 14:27
până la 05.04.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.04.2021 10:00
până la 15.04.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 478,75 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2021, 14:27 - 5 apr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 apr 2021, 10:00 - 15 apr 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Biscuiţi in ambalaj de 3 kg. HG RM nr.775 din 03.07.2007. Livrare la comandă la Fălești, Glinjeni, Ciolacu Nou de 2 ori pe lună.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Ștefan cel Mare 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Dubina
Telefonul de contact
025924952
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2021, 15:01
Data ultimilor modificări
2 apr 2021, 11:48
Valoarea estimată (fără TVA)
2 478,75 MDL
Achizitii.md ID
21037487
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Ștefan cel Mare 50
Durata contractului
1 mai 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Biscuiţi în ambalaj de 3 kg. HG RM nr.775 din 03.07.2007. Livrare la comandă la Fălești, Glinjeni, Ciolacu Nou de 2 ori pe lună. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 125.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
documentul unic de achizitei european
22.03.21 14:27
anunt_de_participare_redactat.signed.pdf anunt_de_participare_redactat.signed.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
22.03.21 14:27
fisa de date a achizitiei.signed.pdf fisa de date a achizitiei.signed.pdf
Documentele la ofertă
fisa de date a achizitiei
22.03.21 14:27
documentatia_standard_produse_alimentare_redactata.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart_redactata
2.04.21 11:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GEMBIRD SRL

Preţul ofertei: 2 037,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări