1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2021 14:44
până la 29.03.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2021 12:00
până la 08.04.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 666 670 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2021, 14:44 - 29 mart 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2021, 12:00 - 8 apr 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de elaborare SIA ”e-Dosar”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
078882830
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2021, 14:31
Data ultimilor modificări
19 mart 2021, 15:21
Valoarea estimată (fără TVA)
1 666 670 MDL
Achizitii.md ID
21037481
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
3 mai 2021 14:41 - 31 dec 2021 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare SIA ”e-Dosar” CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
tor e-dosar mai full_final.pdf tor e-dosar mai full_final.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
19.03.21 14:44
anunt_de_participare (1).semnat.pdf anunt_de_participare (1).semnat.pdf
tenderNotice
anunt_de_participare
19.03.21 15:21
duae_ro_0.semnat.pdf duae_ro_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae_ro
19.03.21 15:21
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard
19.03.21 15:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 1 650 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preţul cel mai scăzut șie corespunde condițiilor solicitate de către autoritatea contractantă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Indrivo

Preţul ofertei: 2 149 930,26 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări