1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2021 15:12
până la 29.03.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2021 14:00
până la 09.04.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 791,38 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2021, 15:12 - 29 mart 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2021, 14:00 - 9 apr 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Bibliograf A4/80 mm 180 grade negru/albastru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2021, 14:21
Data ultimilor modificări
23 mart 2021, 14:31
Valoarea estimată (fără TVA)
3 791,38 MDL
Achizitii.md ID
21037480
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
19 apr 2021 03:00 - 15 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bibliograf A4/80 mm 180 grade negru/albastru CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 245.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
19.03.21 16:08
anunt de participare rechizite de birou (1).signed.pdf anunt de participare rechizite de birou (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
19.03.21 16:08
documentatia standart bunuri (1).signed.pdf documentatia standart bunuri (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
19.03.21 16:08
documentatia standart bunuri.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
19.03.21 16:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Casa Morosan

Preţul ofertei: 3 560,67 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 4 434,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Standelev SRL

Preţul ofertei: 4 693,79 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 4 851 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări