Plic A4 alb
până la 29.03.2021 14:00
până la 09.04.2021 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunt de participare rechizite de birou (1).signed.pdf
anunt de participare rechizite de birou (1).signed.pdf
ID: 57fb0eb9-39eb-415e-8367-6031ae8d62b7
Documentele la ofertă
-
anunt de participare piese de schimb (1).signed.pdf
anunt de participare piese de schimb (1).signed.pdf
ID: 57fb0eb9-39eb-415e-8367-6031ae8d62b7
Documentele la ofertă
-
documentatia standart bunuri (1).signed.pdf
documentatia standart bunuri (1).signed.pdf
ID: 73eb5c33-c90a-4a77-8d65-8a3f2f559def
Documentele la ofertă
-
documentatia standart bunuri (1).signed.pdf
documentatia standart bunuri (1).signed.pdf
ID: 73eb5c33-c90a-4a77-8d65-8a3f2f559def
Documentele la ofertă
-
documentatia standart bunuri.docx
ID: b81ed28f-f62c-429c-8f63-b68480f2e7fe
Documentele la ofertă
-
documentatia standart bunuri.docx
ID: b81ed28f-f62c-429c-8f63-b68480f2e7fe
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
GVP MOLDOVA
Casa Morosan
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".