1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2021 15:12
până la 29.03.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2021 14:00
până la 09.04.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 265 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2021, 15:12 - 29 mart 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2021, 14:00 - 9 apr 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Riglă metalică 30 cm
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2021, 14:21
Data ultimilor modificări
23 mart 2021, 14:31
Valoarea estimată (fără TVA)
1 265 MDL
Achizitii.md ID
21037480
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
19 apr 2021 03:00 - 15 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Riglă metalică 30 cm CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 253.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
19.03.21 16:08
anunt de participare rechizite de birou (1).signed.pdf anunt de participare rechizite de birou (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
19.03.21 16:08
documentatia standart bunuri (1).signed.pdf documentatia standart bunuri (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
19.03.21 16:08
documentatia standart bunuri.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
19.03.21 16:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 948,75 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 1 391,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Casa Morosan

Preţul ofertei: 2 709,21 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Standelev SRL

Preţul ofertei: 2 972,75 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări