Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2021, 11:26 - 1 apr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2021, 10:00 - 6 apr 2021, 9:00
Începutul licitației: 7 apr 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Selectarea unei companii specializate (in continuare consultant)care va asigura realizarea unor sondaje prin colectarea datelorpe suport digital și procesarea acestora privind călătoriile in transport public.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bejan Mihaela
Telefonul de contact
022204678
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2021, 9:29
Data ultimilor modificări
7 iun 2021, 11:20
Valoarea estimată (fără TVA)
700 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 400 MDL
Achizitii.md ID
21037455
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
2 mai 2021 08:54 - 29 iun 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de sondaje de opinie CPV: 79320000-3 - Servicii de sondaje de opinie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie semnat.pdf declaratie semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.03.21 16:07
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.03.21 16:07
caiet de sarcini sondaje e-ticketing semnat.pdf caiet de sarcini sondaje e-ticketing semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.03.21 16:07
duae.doc
Documentele la ofertă
19.03.21 16:07
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.03.21 16:07
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.03.21 16:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FOP-STAR

Preţul ofertei: 739 580 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IM CBS-Research SRL

Preţul ofertei: 741 377 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări