+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 18.03.2021 16:39
până la 01.04.2021 13:57
2
Propunerea ofertelor
de la 01.04.2021 13:57
până la 08.04.2021 14:57
3
Licitaţie
09.04.2021 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 35 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mart 2021, 16:39 - 1 apr 2021, 13:57
Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2021, 13:57 - 8 apr 2021, 14:57

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te
Achiziționarea vaccinului antiCOVID-19, pentru utilizarea în cadrul planului național de imunizare COVID-19.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
CENTRUL PENTRU ACHIZITII PUBLICE CENTRALIZATE IN SANATATE
Codul fiscal/IDNO
1016601000212
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Macari Doina
Telefonul de contact
+37322222490
Fax
+37322222490
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2021, 15:54
Data ultimilor modificări
30 mart 2021, 13:57
Achizitii.md ID
21037432
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Vaccin anti-COVID-19
Buget: 35000000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Contract model vaccin final
Documentele la ofertă
Model Contract
18.03.21 16:39
DUAE model
Documentele la ofertă
DUAE
18.03.21 16:39
declaratie_ro
Documentele la ofertă
Declarație OE
18.03.21 16:39
4. European single procurement document form
Documentele la ofertă
DUAE eng
19.03.21 19:15
2. Statement_eng(1)
Documentele la ofertă
Statement eng
19.03.21 19:15
Forma_4_2 MODIFICAT.xls
Specificaţie tehnică
Specificațiile tehnice
23.03.21 19:52
AGREEMENT.docx
Documentele la ofertă
AGREEMENT.docx
23.03.21 19:52
Forma_4_1 MODIFICAT.xls
Specificaţie tehnică
Specificațiile tehnice
23.03.21 19:52
Documentația standard MODIFICAT.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
23.03.21 19:52
Anunt de participare MODIFICAT.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
23.03.21 19:52
3. Standard documentation MODIFIED.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Standard Documentation
23.03.21 19:52
Price specifications F4.2 MODIFIED.xls
Specificaţie tehnică
Price specifications F4.2
23.03.21 19:52
Technical specifications F4.1 MODIFIED.xls
Specificaţie tehnică
Tehnical specifications F4.1
23.03.21 19:52
3. Standard documentation MODIFIED FINAL.semnat
Documentele la ofertă
documentation standard modifiet final
26.03.21 16:27
Documentația standard MODIFIED FINAL.semnat
Documentele la ofertă
documentatia standard modificat final
26.03.21 16:27
Documentația standard MODIFIED FINAL.semnat
Documentele la ofertă
documentatia standard modificat final
26.03.21 16:27
1. Participation notice MODIFIED.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
Participation notice
26.03.21 16:27
Price specifications F4.2 MODIFIED FINAL
Documentele la ofertă
price specification F4.2 modifiet final
26.03.21 16:27
Anunt de participare MODIFICAT FINAL.semnat
Documentele la ofertă
anunt de participare modificat final
26.03.21 16:27
Contract MODIFICAT FINAL
Model de сontract
contract model final
26.03.21 16:27
Contract MODIFICAT FINAL
Model de сontract
contract model final
26.03.21 16:27
1. Participation notice MODIFIED FINAL.semnat
Documentele la ofertă
participation notice modifiet final
26.03.21 16:27
Forma_4_2 MODIFICAT FINAL
Documentele la ofertă
specificatia de pret nodificat final
26.03.21 16:27
AGREEMENT MODIFIED FINAL
Model de сontract
agrient modifient final
26.03.21 16:27
Price specifications F4.2 MODIFIED FINAL
Documentele la ofertă
price specification F4.2 modifiet final
26.03.21 16:27
3. Standard documentation MODIFIED FINAL.semnat
Documentele la ofertă
documentation standard modifiet final
26.03.21 16:27
Anunt de participare MODIFICAT FINAL.semnat
Documentele la ofertă
anunt de participare modificat final
26.03.21 16:27
1. Participation notice MODIFIED FINAL.semnat
Documentele la ofertă
participation notice modifiet final
26.03.21 16:27
AGREEMENT MODIFIED FINAL
Model de сontract
agrient modifient final
26.03.21 16:27
Forma_4_2 MODIFICAT FINAL
Documentele la ofertă
specificatia de pret nodificat final
26.03.21 16:27
2. Statement_eng MODIFIED FINAL 29.03.2021
Documentele la ofertă
2. Statement_eng MODIFIED FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
Forma_4_2 MODIFICAT FINAL 29.03.2021
Specificaţie tehnică
Forma_4_2 MODIFICAT FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
AGREEMENT MODIFIED FINAL 29.03.2021
Documentele la ofertă
AGREEMENT MODIFIED FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
Price specifications F4.2 MODIFIED FINAL 29.03.2021
Specificaţie tehnică
Price specifications F4.2 MODIFIED FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
declaratie_ro MODIFIED FINAL 29.03.2021
Documentele la ofertă
declaratie_ro MODIFIED FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
DUAE MPDIFIED FINAL 29.03.2021
Documentele la ofertă
DUAE MPDIFIED FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
1. Participation notice MODIFIED FINAL 29.03.2021.semnat
Documentele la ofertă
1. Participation notice MODIFIED FINAL 29.03.2021.semnat
30.03.21 13:57
Forma_4_1 MODIFICAT FINAL 29.03.2021
Specificaţie tehnică
Forma_4_1 MODIFICAT FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
ESPD MODIFIED FINAL 29.03.2021
Documentele la ofertă
ESPD MODIFIED FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
Contract MODIFICAT FINAL 29.03.2021
Documentele la ofertă
Contract MODIFICAT FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
Documentația standard MODIFICAT FINAL 29.03.2021.semnat
Documentele la ofertă
Documentația standard MODIFICAT FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
Anunt de participare MODIFICAT FINAL 29.03.2021.semnat
Documentele la ofertă
Anunt de participare MODIFICAT FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
Technical specifications F4.1 MODIFIED FINAL 29.03.2021
Specificaţie tehnică
Technical specifications F4.1 MODIFIED FINAL 29.03.2021
30.03.21 13:57
3. Standard documentation MODIFIED FIANL 29.03.2021.semnat
Documentele la ofertă
3. Standard documentation MODIFIED FIANL 29.03.2021.semnat
30.03.21 13:57
Data:
18 mart 2021, 21:12
Subiectul întrebării:
Numarul de doze sau beneficiari vaccinati?
Întrebare:
Va rog sa ne clarificati urmatoarea situatie. In fact 4.2 scrie 400 mii doze in fda scrie ca evaluarea se va face pentru un cura de vaccinare. Poate in Asa caz ar fi corect sa indicati nu doze dar cura de vaccinare?
Răspuns (19 mart 2021, 14:55):
Bună ziua! Cantitatea de vaccin necesară în documentația de atribuire urmează a fi identică cu cea indicată de ofertanți în Specificația de preț F 4.2 și, respectiv, în contractul de achiziții publice care va fi încheiat. Avînd în vedere că la etapa actuală sunt 2 tipuri de vaccinuri: 1. Vaccin care necesită 2 doze pentru un curs complet de vaccinare per persoană 2. Vaccin care necesită 1 doză pentru un curs complet de vaccinare per persoană S-a recurs la unitatea de măsură – doză. Totodată, luînd în considerare că pentru un curs complet de vaccinare per persoană este necesar un număr diferit de doze – 1 sau 2 doze, în dependență de recomandările producătorului – a fost indicată modalitatea de evaluare nu per doză, dar pentru un curs complet de vaccinare per persoană. Respectiv, în cazul în care operatorul economic participant oferă un vaccin care necesită 1 doză pentru un curs complet de vaccinare per persoană, atunci în Specificația de preț F 4.2 se va indică prețul per 1 doză. Pe de altă parte, în cazul în care operatorul economic participant oferă un vaccin care necesită 2 doze pentru un curs complet de vaccinare per persoană, atunci în Specificația de preț F 4.2 se va indică prețul sumar pentru 2 doze (acest fapt se va indica expres). Opțional, poate fi indicat și prețul per 1 doză. Însă, precizăm că evaluarea ofertelor va fi realizată conform criteriului “per lot la cel mai mic preţ fără TVA (Incoterms 2020 CIP) pentru un curs complet de vaccinare per persoană, cu corespunderea tuturor cerinţelor”. Luînd în considerare cele relatate mai sus, exemplificăm: În cazul în care ofertantul X propune prețul per doza spre exemplu 4 Euro, însă pentru un curs complet de vaccinare sunt necesare 2 doze – atunci prețul sumar (de comparație) va constitui 8 Euro. Pe de altă parte, în cazul în care ofertantul Y propune prețul per doză spre exemplu 7 Euro și pentru un curs complet de vaccinare este necesară 1 doză, atunci prețul de comparație va fi considerat 7 Euro. În cazul descris mai sus, va fi desemnat cîștigător ofertantul Y.
Data:
19 mart 2021, 16:27
Subiectul întrebării:
termen
Întrebare:
de ce nu ati pus termenul 31 mai 2025& Era si logic (nu mai exista pandemia) si profitabil
Răspuns (22 mart 2021, 14:17):
Bună ziua, Termenul limită de depunere a ofertelor a fost stabilit: 30-03-2021 16:50, Deschiderea ofertelor: 31/03/2021 15:00. Totodată, termenul de livrare conform documentației de atribuire este : 2 tranșe: I tranșă: pînă la 20 de zile de la semnarea contractului. II tranșă: 30 de zile din ziua livrării primei tranșe.
Data:
19 mart 2021, 16:33
Subiectul întrebării:
Cite cure de vaccinare doriti sa achizitionati?
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta, voi cite persoane doriti sa vaccinati? 400 de mii sau 200 de mii? Fiti va rog mai specifici in raspunsul vostru deoarece va fi o rusine pentru tara intreaga cind veti ajunge sa nu puteti evalua obievtiv licitatia. Va veni producatorul x al carul vaccin necesiita a fi administrat in 2 doze ceea ce imseamna ca se vor vaccina 200 de mii de oameni sau va veni Janssen cu 1 doza si se vor vaccina 400 de mii. Inca odata inainte de a scrie raspunsul cititi singuri ce scrieti si apoi apasati raspunde. Intrebarea e simpla cite persoane se planifica a fi vaccinate si anume acest parametru si trebuie sa fie unitatea de masura si nu numarul de doze
Răspuns (22 mart 2021, 14:56):
Intenția este de a procura 400000 de doze pentru 200000 de beneficiari, în cazul în care pentru un curs complet de vaccinare este nevoie de 2 doze sau pentru 400000 de beneficiari în cazul în care pentru un curs complet de vaccinare este nevoie de 1 singură doză. Reiterăm încă o dată: Cantitatea de vaccin necesară în documentația de atribuire urmează a fi identică cu cea indicată de ofertanți în Specificația de preț F 4.2 și, respectiv, în contractul de achiziții publice care va fi încheiat. Avînd în vedere că la etapa actuală sunt 2 tipuri de vaccinuri: 1. Vaccin care necesită 2 doze pentru un curs complet de vaccinare per persoană 2. Vaccin care necesită 1 doză pentru un curs complet de vaccinare per persoană S-a recurs la unitatea de măsură – doză. Totodată, luînd în considerare că pentru un curs complet de vaccinare per persoană este necesar un număr diferit de doze – 1 sau 2 doze, în dependență de recomandările producătorului – a fost indicată modalitatea de evaluare nu per doză, dar pentru un curs complet de vaccinare per persoană. Respectiv, în cazul în care operatorul economic participant oferă un vaccin care necesită 1 doză pentru un curs complet de vaccinare per persoană, atunci în Specificația de preț F 4.2 se va indică prețul per 1 doză. Pe de altă parte, în cazul în care operatorul economic participant oferă un vaccin care necesită 2 doze pentru un curs complet de vaccinare per persoană, atunci în Specificația de preț F 4.2 se va indică prețul sumar pentru 2 doze (acest fapt se va indica expres). Opțional, poate fi indicat și prețul per 1 doză. Însă, precizăm că evaluarea ofertelor va fi realizată conform criteriului “per lot la cel mai mic preţ fără TVA (Incoterms 2020 CIP) pentru un curs complet de vaccinare per persoană, cu corespunderea tuturor cerinţelor”. Luînd în considerare cele relatate mai sus, exemplificăm: În cazul în care ofertantul X propune prețul per doza spre exemplu 4 Euro, însă pentru un curs complet de vaccinare sunt necesare 2 doze – atunci prețul sumar (de comparație) va constitui 8 Euro. Pe de altă parte, în cazul în care ofertantul Y propune prețul per doză spre exemplu 7 Euro și pentru un curs complet de vaccinare este necesară 1 doză, atunci prețul de comparație va fi considerat 7 Euro. În cazul descris mai sus, va fi desemnat cîștigător ofertantul Y.
Data:
22 mart 2021, 15:19
Subiectul întrebării:
Conditii de livrare
Întrebare:
Rog sa verificfati corectitudinea conditiilor de livrare "Incoterms 2020 - CIP", posibil DDU sa DDP.
Răspuns (22 mart 2021, 18:41):
Buna seara, Livrarea va avea loc conform pct.11 din anunțul de participare și pct.3.4 din Fișa de date a achiziției (Documentația Standard): Inconterms 2020 CIP Mulțumim.
Data:
22 mart 2021, 21:02
Subiectul întrebării:
Voi analizati ce scrieti ori scrieti pederost?
Întrebare:
Cum puteti compara ofertele cind se vaccineaza 200 de mii de pacienti versus 400 de mii? Voi intelegeti macar ceva medicina ca de metemetica se vede ca nici Nota 2 nu meritati. Inca odata repetam intrebarea, cite persoane vreti sa vaccinati ca in rezultat sa avem oferte comparabile?
Răspuns (24 mart 2021, 09:35):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru colaboarare, modificările au fost operate. Grupul de lucru respectă orice opinie,sugestie, părere, dar să nu uităm că respectul este imperios.
Data:
22 mart 2021, 21:05
Subiectul întrebării:
Voi chiar vreti contestatii?
Întrebare:
Voi va imaginati ce rusine va fi pentru toata lumea cind se va constata ca Republica Moldova nu are autoritate competenta ca sa poata organiza procesul de achizitie a vaccinurilor anti COVID-19? Chiar nu va pasa de oamenii din aceasta tara? Cum poti compara 400 de mii de vaccinati cu 200 de mii? Care conditii egale de participare, ce fel.de tratament corect si echidistant vis-a-vis de participantii in licitatie?
Răspuns (24 mart 2021, 09:36):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru colaboarare, modificările au fost operate.
Data:
23 mart 2021, 09:26
Subiectul întrebării:
Numarul de doze/beneficiari vaccinati
Întrebare:
Pentru a avea o claritate, va rog sa schimbati unitatea de masura "doza" in "curs complet de vaccinare per persoană" exemplu: 1. Vaccin care necesită 1 doză pentru un curs complet de vaccinare per persoană - 200 000 doze. 2. Vaccin care necesită 2 doze pentru un curs complet de vaccinare per persoană - 4000 000 doze
Răspuns (24 mart 2021, 09:36):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru colaboarare, modificările au fost operate
Data:
23 mart 2021, 09:42
Subiectul întrebării:
Unitatea de masura
Întrebare:
Deja Devine interesant, oare autoritatea contractanta va intelege ca trebuie sa schimbe unitatea de masura si de ce trebuie? Ca ai impresia ca ei in afara de doze nu mai stiu nimic.
Răspuns (24 mart 2021, 09:37):
Vă mulțumim pentru colaboarare, modificările au fost operate. Grupul de lucru respectă orice opinie,sugestie, părere.
Data:
23 mart 2021, 16:00
Subiectul întrebării:
Валюта тендерного предложения
Întrebare:
Добрый день! Просим разъяснить следующие моменты, помимо вышесказанных: 1. В случае подачи оферты в молдавских леях, общая сумма будет конвертирована в евро? Так как в контракте указана лишь одна валюта - Евро. 2. Если общая сумма будет конвертирована в евро, в этом случае оценивания оферт и для подписания контракта, какой день берется в расчёт, 30 марта или 31? 3. В случае зарубежных офертантов, которые решат представить предложение в Евро, как им загрузить предложение на платформу, учитывая что платформа принимает лишь загрузку общей суммы, выраженной в молдавских леях? 4. В случае, если предложение зарубежного офертанта будет загружено на платформу в молдавских леях, а в формуляре F4.2. указана цена и сумма в евро, какая сумма и цена возьмется в расчет, учитывая что валютные курсы 30 марта и 31 различны?
Răspuns (26 mart 2021, 11:48):
Oferta va fi prezentată în lei (MDL).Nu se acceptă valută străină. Contractul va fi modificat în lei (MDL) .În cazul cînd un producător nerezident intenționează să participe la procedura de achiziție și întîmpină obstacole în analiza documentației rugăm să contacteze persoana responsabilă.
Data:
24 mart 2021, 15:16
Subiectul întrebării:
Clarificarea cantitatii necesare in fiecare transa
Întrebare:
Buna ziua, Conform fisei de date al acestei achizitii termenul de livrare este indicat "2 tranșe: I tranșă: pînă la 20 de zile de la semnarea contractului. II tranșă: 30 de zile din ziua livrării primei tranșe." Va rugam sa specificati cantitatea necesara spre livrare in fiecare transa, or raportul in parti din cantitatea totala al curelor/dozelor intre prima si a doua transa, intrucat conteaza mult la negocierea cu producatorii. Va multumim.
Răspuns (26 mart 2021, 11:48):
Se va livra în 2 tranșe egale, I tranșă : 50% , a II tranșă :50 %. Multumim.
Data:
30 mart 2021, 14:12
Subiectul întrebării:
Bugetul pentru vaccin
Întrebare:
Buna ziua! Pe platforma achizitii.md este indicat bugetul de 35000000 Lei, dar in anuntul de participare este indicat 75000000 lei. Care este corect?
Răspuns (30 mart 2021, 15:17):
Bună ziua, Bugetul constituie: 35 000 000 lei , în anunțul de participare la fel este indicat : 35 000 000 lei. ( Verificați acest document: Anunt de participare MODIFICAT FINAL 29.03.2021.semnat ) Mulțumim.
Data:
30 mart 2021, 14:13
Subiectul întrebării:
Bugetul pentru vaccin
Întrebare:
Buna ziua! Pe platforma achizitii.md este indicat bugetul de 35000000 Lei, dar in anuntul de participare este indicat 75000000 lei. Care este corect?
Răspuns (30 mart 2021, 15:29):
Bună ziua, Bugetul constituie: 35 000 000 lei , în anunțul de participare la fel este indicat : 35 000 000 lei. ( Verificați acest document: Anunt de participare MODIFICAT FINAL 29.03.2021.semnat ) Mulțumim.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".