Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21037428
1
Perioada de actualizare
de la
18.03.2021 14:55
până la 27.03.2021 06:07
până la 27.03.2021 06:07
2
Propunerea ofertelor
de la
27.03.2021 06:07
până la 02.04.2021 13:37
până la 02.04.2021 13:37
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 992 000 MDL
Perioada clarificărilor:
18 mart 2021, 14:55 - 27 mart 2021, 6:07
Perioada de depunere a ofertelor:
27 mart 2021, 6:07 - 2 apr 2021, 13:37
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a învelitorilor la acoperișul a două remize auto din cadrul Batalionului de artilerie (mun. Ungheni)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2021, 14:55
Data ultimilor modificări
19 mart 2021, 9:34
Achizitii.md ID
21037428
MTender ID
CPV
45261210-9 - Lucrări la învelitoarea acoperişului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
lista de lucrări - reparatia acoperisului 2 remize auto batalionul de artilerie ungheni.doc
billOfQuantity
18.03.21 14:55
doc. standard acoperiș remize batalion de artilerie.signed.pdf
doc. standard acoperiș remize batalion de artilerie.signed.pdf
Documentele la ofertă
18.03.21 14:55
Data:
19 mart 2021, 09:34
Subiectul întrebării:
ISO
Întrebare:
Conform cerințelor de calificare indicați prezentarea certificatelor de tip ISO inclusiv ISO 45001 Sisteme de management al sănătății și securității la locul de muncă.
Dat fiind faptul că standardul ISO 45001 din data de 12 martie 2018 este succesorul standardul ISO 18001 Sistemele de management al sănătății și securității ocupaționale, rezultă că, în cazul în care compania deține acest certificat (ISO 18001) cu regim de valabilitate activ este eligibilă.
În acest context solicităm modificarea cerințelor de calificare sau expunerea în compartimentul de clarificări asupra posibilității de prezentare a unuia din aceste doua certificate ISO pentru eligibilitatea pe domeniul Sistemului de management al sănătății.
Răspuns (19 mart 2021, 09:56):
Buna ziua.
Avind in vedere faptul, că standardul ISO 45001 este succesorul standardului ISO 18001 Sistemele de management al sănătății și securității ocupaționale, în cazul în care o companie deține certificatul (ISO 18001) cu regim de valabilitate activ, aceasta este eligibila pentru participarea la prezenta procedura.
Data:
24 mart 2021, 09:39
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua specificati va rog diametrele jgheaburilor si burlanelor pentruca nu se gases cele specificate de dnv?
Răspuns (24 mart 2021, 09:42):
Buna ziua.
In caietul de sarcini a fost introdus sistem pluvial 125/105, cu includerea in resurse a racordurilor dintre jgheab/burlan 125/105. Insa avind in vedere ca multi producatori/importatori livreaza intreg sistemul pluvial jgheab/burlan (inclusiv toate accesoriile), se solicita sistem pluvial gata fabricat 125/90, respectiv jgheaburile - sectiunea 125, iar burlanele - diametrul 90.
Data:
24 mart 2021, 23:58
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna seara in anuntul de participare indicati la punctul 2 actul care atesta dreptul de a executa lucrarile de reparatie licenta de activitate
Aceste licente care dumneavoastra le solicitati la moment nu se mai elibereaza cum sa va prezentam acest document
Răspuns (25 mart 2021, 06:07):
În tabelul ce reflectă criteriile de evaluare aplicate pentru adjudecarea contractului, coloana care indică nivelul minim/obligativitatea, este stipulat că prezentarea Linței de activitate este NEOBLIGATORIE.
Data:
26 mart 2021, 16:55
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
In baza la ce solicitati cazierul judiciar al administratorului ca persoana fizica?
Răspuns (26 mart 2021, 18:26):
Pentru adeverirea faptului că persoana vizată nu are antecedente penale.
Data:
26 mart 2021, 21:18
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
In anuntul de participare la punctul 10 memorul tehnic ce presupune acest memoriu ce trebuie de descris in acest memoriu ce drescriere la lucrari trebuie ?
Răspuns (26 mart 2021, 22:22):
Pentru ,,Memoriul tehnic” necesită a fi completat Formularul F3.16 din Documentația standard.
Data:
26 mart 2021, 21:20
Subiectul întrebării:
Clarificati
Întrebare:
Trebuie toate documentele de prezentat sau doar DUAE GARANTIE OFERTA 3.1 SI DEVIZ?
Răspuns (26 mart 2021, 21:56):
Inițial, obligatoriu urmează a fi atașate 4 documente care fac Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse: 1. Formularul standard al Documentului Unic de Achiziţii European (DUAE); 2. Garanţie pentru ofertă; 3. Formularul Ofertei 3.1; 4. Devizul de cheltuieli. Ulterior, conform prevederilor art.20 alin.(8), Legea nr. 131 din 03.07.2015, privind achiziţiile publice, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta în termen de 1 zile, la solicitarea autorităţii contractante, documentele justificative actualizate prin care va demonstra îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK