Achiziţie publică
21037414
Lucrări de reparație la grădinița de copii nr. 35 din subordinea DETS Botanica
1
Perioada de actualizare
de la 18.03.2021 13:32
până la 22.03.2021 12:00
până la 22.03.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.03.2021 12:00
până la 24.03.2021 14:00
până la 24.03.2021 14:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
83 333,33 MDL
Perioada clarificărilor:
18 mart 2021, 13:32 - 22 mart 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 mart 2021, 12:00 - 24 mart 2021, 14:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termen de executare a lucrărilor până 20.07.2021.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termen de executare a lucrărilor până 20.07.2021.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2021, 13:29
Data ultimilor modificări
18 mart 2021, 13:32
Valoarea estimată (fără TVA)
83 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21037414
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
26 mart 2021 13:32 - 31 dec 2021 13:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație la grădinița de copii nr. 35 din subordinea DETS Botanica
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Rosivid Construct
Preţul ofertei:
50 766,65 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
08.04.21 10:53
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
nota informativă pentru oe.pdf
ID: c3d2da2b-ed29-428c-9227-7639fedbbc01
Detalii privind anularea
24.03.21 16:00
scrisoare de înștiințare 01-15-194 din 08.04.2021.pdf
ID: da438d05-6973-4817-94b0-f183f98b445b
Raport de evaluare
8.04.21 10:53
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 20:10
Data deschiderii:
24.03.21 14:00
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 20:09
Data deschiderii:
24.03.21 14:00
aviz inspectia in constructii.semnat.pdf
aviz inspectia in constructii.semnat.pdf
ID: 723a377d-c21e-4b81-aaee-6f43fc7027b0
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 20:09
Data deschiderii:
24.03.21 14:00
duae_ 2020(1) — копия.semnat.pdf
duae_ 2020(1) — копия.semnat.pdf
ID: 92175abe-373c-4843-afe6-d9f5eac097c8
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 20:09
Data deschiderii:
24.03.21 14:00
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 20:09
Data deschiderii:
24.03.21 14:00
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 20:09
Data deschiderii:
24.03.21 14:00
gradinita 35 f.7,3,5 .semnat.pdf
gradinita 35 f.7,3,5 .semnat.pdf
ID: ccdb042b-efc2-49aa-8b72-137242f338ad
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 20:09
Data deschiderii:
24.03.21 14:00
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 20:10
Data deschiderii:
24.03.21 14:00
2
Denumirea participantului:
SRL Anreal Cons
Preţul ofertei:
54 857,88 MDL
Statut:
Învingător
corespunderea caietului de sarcin
08.04.21 10:55
Motivul: corespunderea caietului de sarcin
Documentele de calificare
Oferta câștigătoare
8.04.21 10:55
Oferta câștigătoare
8.04.21 10:55
Oferta câștigătoare
8.04.21 10:55
Oferta câștigătoare
8.04.21 10:55
scrisoare de înștiințare 01-15-194 din 08.04.2021.pdf
scrisoare de înștiințare 01-15-194 din 08.04.2021.pdf
ID: 9b615304-468f-47c5-b5c7-07cec31ed198
Oferta câștigătoare
8.04.21 10:55
Oferta câștigătoare
8.04.21 10:55
Oferta câștigătoare
8.04.21 10:55
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 17:05
Data deschiderii:
24.03.21 16:00
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 17:05
Data deschiderii:
24.03.21 16:00
Documente de calificare
Data încărcării:
24.03.21 12:32
Data deschiderii:
24.03.21 16:00
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 17:05
Data deschiderii:
24.03.21 16:00
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 17:05
Data deschiderii:
24.03.21 16:00
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 17:05
Data deschiderii:
24.03.21 16:00
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 17:05
Data deschiderii:
24.03.21 16:00
lipsa datoriei 15.03-30.03.semnat.pdf
lipsa datoriei 15.03-30.03.semnat.pdf
ID: fb318b22-ec2a-4a25-911d-9252048cf46c
Documente de calificare
Data încărcării:
23.03.21 17:05
Data deschiderii:
24.03.21 16:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK