1
Perioada de actualizare
de la 16.03.2021 13:43
până la 26.03.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.03.2021 09:00
până la 06.04.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 833 333 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mart 2021, 13:43 - 26 mart 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2021, 9:00 - 6 apr 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Elaborarea Sistemului Informațional Automatizat "Registrul Patrimoniului Public"
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Volcovschi
Telefonul de contact
022-22-13-77
Datele achizitiei
Data publicării
16 mart 2021, 13:20
Data ultimilor modificări
23 mart 2021, 12:55
Valoarea estimată (fără TVA)
833 333 MDL
Achizitii.md ID
21037292
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
8 apr 2021 13:41 - 31 dec 2021 13:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Elaborarea Sistemului Informațional Automatizat "Registrul Patrimoniului Public" CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini semnat.pdf caiet de sarcini semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
16.03.21 13:43
documentația standard semnat.pdf documentația standard semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
16.03.21 13:43
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
16.03.21 13:43
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
23.03.21 12:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GHESAR

Preţul ofertei: 769 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Documentele prezentate corespund cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 830 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Orange Moldova

Preţul ofertei: 2 770 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări