Servicii de mentenanţă a Sistemului infromaţional automatizat de evidență a contravenţiilor, cauzelor contravenţionale, a persoanelor care le-au săvârșit și punctelor de penalizare (în continuare SIA REC)
până la 22.03.2021 10:00
până la 01.04.2021 11:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunt_de_participare.docx
ID: 6b6301e9-42a5-4cc7-b7c7-85fb7e16e731
tenderNotice
-
anunt_de_participare.docx
ID: 6b6301e9-42a5-4cc7-b7c7-85fb7e16e731
tenderNotice
-
anunt_de_participare.docx
ID: 6b6301e9-42a5-4cc7-b7c7-85fb7e16e731
tenderNotice
-
documentatia_standard_servicii.docx
ID: af379744-f9a3-49bb-a5b8-810b33114c9f
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_servicii.docx
ID: af379744-f9a3-49bb-a5b8-810b33114c9f
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_servicii.docx
ID: af379744-f9a3-49bb-a5b8-810b33114c9f
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
GHESAR
DAAC System Integrator SRL