Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21037130
1
Perioada de actualizare
de la
12.03.2021 12:29
până la 29.03.2021 08:30
până la 29.03.2021 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la
29.03.2021 08:30
până la 02.04.2021 08:30
până la 02.04.2021 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 526 337 MDL
Perioada clarificărilor:
12 mart 2021, 12:29 - 29 mart 2021, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor:
29 mart 2021, 8:30 - 2 apr 2021, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de elaborare a schemelor de organizare a circulaţiei rutiere
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 mart 2021, 12:29
Data ultimilor modificări
26 mart 2021, 14:13
Achizitii.md ID
21037130
MTender ID
CPV
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnică pentru infrastructura de transport
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Străzile pentru care se vor elabora schemele de organizare a circulaţiei rutiere.
Buget: 159329.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Străzile pentru care se vor elabora schemele de organizare a circulaţiei rutiere.
Buget: 1045501.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Străzile pentru care se vor elabora schemele de organizare a circulaţiei rutiere.
Buget: 126391.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_.semnat.pdf
duae_.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
duae_.semnat.pdf
duae_.semnat.pdf
ID: 9e55d623-ff3e-40f7-b832-f9c5acc2e94c
Documentele la ofertă
-
duae_nou.doc
ID: 9e55d623-ff3e-40f7-b832-f9c5acc2e94c
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
duae
12.03.21 14:25
invitatie.semnat (3).pdf
invitatie.semnat (3).pdf
Istoricul documentului
-
invitatie.semnat (3).pdf
invitatie.semnat (3).pdf
ID: c84773e0-7fef-4802-88c6-36217f69d831
tenderNotice
-
anunţ de participare.pdf
anunţ de participare.pdf
ID: c84773e0-7fef-4802-88c6-36217f69d831
tenderNotice
tenderNotice
anunţ de participare.
12.03.21 14:42
docum stand servicii.semnat.pdf
docum stand servicii.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
docum stand servicii.semnat.pdf
docum stand servicii.semnat.pdf
ID: e07e14db-32b5-4de7-b4be-088369f4051c
Documentele la ofertă
-
docum stand servicii.pdf
docum stand servicii.pdf
ID: e07e14db-32b5-4de7-b4be-088369f4051c
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
12.03.21 14:42
Data:
26 mart 2021, 14:13
Subiectul întrebării:
Abordarea proiectului la general
Întrebare:
În caietul de sarcini se solicită ”elaborarea schemelor pentru amenajarea spaţiilor de parcare în vederea delimitării şi realizării unor parcări publice pe stradă din contul părţii carosabile, parcări publice pe stradă din contul acostamentelor, zonelor adiacente ale părţii carosabile cu scopul sistematizării şi reglementării
spaţiilor de parcare şi staţionare în perimetrul sus-menţionat”. În cazul în care locurile de parcare sunt amenajate în limitele părții carosabile - aceasta se încadrează în noțiunea de ”schemă de circulație”. Dacă locurile de parcare sunt amenajate în afara părții carosabile, din contul trotuarelor, etc, aceasta necesită lucrări de proiectare. Vă rog să clarificați acest moment, pentru a se înțelege clar că schema de organizare a circulației, sub aspectul de locuri de parcare, se aplică doar pentru partea carosabilă?
Răspuns (27 mart 2021, 14:41):
În cazul în care locurile de parcare sunt amenajate în limitele părții carosabile - aceasta se încadrează în noțiunea de ”schemă de circulație”. Locurile de parcare care sunt amenajate în afara părții carosabile, din contul trotuarelor, etc, aceasta vor necesita lucrări de proiectare.
Data:
26 mart 2021, 14:27
Subiectul întrebării:
Obligațiile prestatorului
Întrebare:
Capitolul 5: Obligațiile prestatorului stipulează că ”Prevederile prezentului caiet de sarcini nu anulează obligaţiile Prestatorului de a respecta legislaţia, normativele şi standardele specifice, aplicabile, aflate în vigoare la data prestării serviciilor. Prestatorul, pe parcursul întocmirii documentaţiei de proiect, işi asumă obligaţia preluării de propuneri şi recomandări venite din partea Autorităţii Contractante, Preturilor de
Sector şi/sau a altor instituţii/organisme abilitate”. Vă rog să clarificați în ce constă ”obligaţia preluării de propuneri şi recomandări venite din partea Autorităţii Contractante, Preturilor de Sector şi/sau a altor instituţii/organisme abilitate”?
Răspuns (27 mart 2021, 14:43):
Se prezumă preluarea de propuneri și recomandări lucrative, care facilitează viabilitatea și fiabilitatea soluțiilor propuse, care nu contravin legislației și normativelor în vigoare și care nu afectează natura proiectului.
Data:
26 mart 2021, 14:30
Subiectul întrebării:
Obligațiile prestatorului
Întrebare:
Capitolul 5: Obligațiile prestatorului stipulează prezența Certificatului de Urbanism. Este acest document parte a prezentului contract?
Răspuns (27 mart 2021, 14:44):
certificatul de urbanism nu este parte al prezentului contract și va fi furnizat la etapa ulterioară.
Data:
26 mart 2021, 14:34
Subiectul întrebării:
Obligațiile prestatorului
Întrebare:
Capitolul 5: Obligațiile prestatorului stipulează obligativitatea prestatorului să completeze/modifice documentaţia de proiect, fără costuri suplimentare, ca urmare a solicitărilor primite de către autoritatea contractantă, respectiv Direcţia Generală Transport Public şi Căi de Comunicaţie. În ce cazul survine această obligativitate? În cazul unor clarificări urmare unui draft sau altele?
Răspuns (27 mart 2021, 14:46):
Obligativitatea survine la etapa elaborării soluțiilor de proiect, la etapa consultărilor, coordonărilor cu instituțiile de resort, până la predarea variantei finale de proiect.
Data:
26 mart 2021, 14:41
Subiectul întrebării:
Termen de execuție
Întrebare:
Capitolul 6: Termen de execuție prevede că ”Prestatorul are obligaţia de a preda documentaţia de proiect în 1 exemplar parte scrisă, parte desenată şi format electronic, şi se va întocmi un Proces verbal de predare-primire, pentru a fi supusă verificării de Stat de către Serviciul de Stat pentru Verificarea şi Expertizarea Proiectelor şi Construcţiilor (SSVEPC)”. Vă rog să clarificați necesitatea acestei expertize pentru o schemă de circulație?
Răspuns (27 mart 2021, 14:49):
Documentația de proiect elaborată în baza certificatului de urbanism pentru proiectare se supune în mod obligatoriu verificării de către verificatorii de proiecte atestați din cadrul instituțiilor autorizate în verificarea proiectelor.
Data:
29 mart 2021, 08:06
Subiectul întrebării:
1. Evaluare personal?
Întrebare:
1. Cum se vor aprecia la evaluare capacitatea tehnica a personalului :pentru fiecare lot sau in ansamblu?
Răspuns (29 mart 2021, 08:27):
Capacitatea tehnica a personalului se va evalua pentru firecare lot individual.
Data:
29 mart 2021, 08:08
Subiectul întrebării:
Evaluare manager proiect
Întrebare:
Cum se va evalua capacitatea tehnica si manageriala a Managerului de proiect?
Răspuns (29 mart 2021, 08:28):
Evaluarea se va efectrua in limitele informatiilor descrise in documentatia standard
Data:
29 mart 2021, 08:10
Subiectul întrebării:
Materiale cartografice?
Întrebare:
Ppentru serviciile ce urmeaza a fi prestate se vor folosi materialele cartografice existente ,care sunt in gestiunea Primariei Generale Chisinau.Cine le va prezenta Prestatorilor de servicii?
Răspuns (29 mart 2021, 08:29):
materialele cartografice existente ,care sunt in gestiunea Primariei Generale Chisinau vor fi puse la dispozitie de catre Beneficiar dupa incheierea contractului
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK