1
Perioada de actualizare
de la 12.03.2021 10:13
până la 23.03.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.03.2021 10:00
până la 01.04.2021 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mart 2021, 10:13 - 23 mart 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mart 2021, 10:00 - 1 apr 2021, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță a Sistemului Informațional Automatizat ”Registrul Informației Criminalistice și Criminologice” (în continuare SIA RICC)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
078882830
Datele achizitiei
Data publicării
12 mart 2021, 9:54
Data ultimilor modificări
17 mart 2021, 8:41
Valoarea estimată (fără TVA)
1 700 000 MDL
Achizitii.md ID
21037127
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
12 apr 2021 09:59 - 31 dec 2021 09:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii aferente mentenanței adaptive (tarif per oră) CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
Servicii aferente mentenanței perfective (tarif per oră) CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Om-ora
3)
Denumirea
Servicii aferente mentenanţei corective (abonament) CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 9.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
12.03.21 10:13
tor_ricc_2021.pdf tor_ricc_2021.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
12.03.21 10:13
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
Anunț de participare
17.03.21 08:41
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
Documentația_Standard_Servicii
17.03.21 08:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 1 672 920 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări