1
Perioada de actualizare
de la 11.03.2021 14:33
până la 25.03.2021 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 25.03.2021 12:30
până la 01.04.2021 12:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mart 2021, 14:33 - 25 mart 2021, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2021, 12:30 - 1 apr 2021, 12:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie xerografică A4 80gr/m2
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Popovici
Telefonul de contact
069455096
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2021, 14:26
Data ultimilor modificări
22 mart 2021, 17:16
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Achizitii.md ID
21037102
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
5 apr 2021 17:16 - 31 dec 2021 17:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie xerografică A4 80gr/m2 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 semnat.semnat.pdf duae_ro_0 semnat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.21 14:33
anunt_de_participare_hartie.semnat.pdf anunt_de_participare_hartie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
22.03.21 17:16
documentatia_standard_cop_hartie.semnat.pdf documentatia_standard_cop_hartie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
22.03.21 17:16
documentatia_standard_cop_hartie.docx
Documentele la ofertă
22.03.21 17:16
Documentele lotului
documentatia_standard_cop_hartie.docx
22.03.21 17:16
documentatia_standard_cop_hartie.semnat.pdf
22.03.21 17:16
anunt_de_participare_hartie.semnat.pdf
22.03.21 17:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 411 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Casa Morosan

Preţul ofertei: 412 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Cartnord SRL

Preţul ofertei: 416 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări