1
Perioada de actualizare
de la 10.03.2021 10:42
până la 15.03.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2021 12:00
până la 22.03.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 346 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mart 2021, 10:42 - 15 mart 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2021, 12:00 - 22 mart 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii/lucrari de reparatii curenta
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
10 mart 2021, 10:19
Data ultimilor modificări
11 mart 2021, 9:34
Valoarea estimată (fără TVA)
346 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21037039
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
1 apr 2021 10:36 - 31 dec 2021 10:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii/lucrari de reparatii curenta CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat (1).pdf anunț de participare.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare
10.03.21 10:42
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard_
10.03.21 10:42
duae.doc
Documentele la ofertă
Document Unic European
10.03.21 10:42
Documentele lotului
caietele de sarcini lucrări de reparație curente.docx
Serviciile/ lucrările vor fi exzecutate per unitate conform listei integrale.
10.03.21 10:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rosivid Construct

Preţul ofertei: 23 959,31 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 96 853,62 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta depusă corespunde cerințelor din caietul de sarcini și a fost desemnat câștigător de către grupul de lucru din cadrul DETS sec. Ciocana
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări