+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 09.03.2021 11:36
până la 24.03.2021 07:57
2
Propunerea ofertelor
de la 24.03.2021 07:57
până la 04.04.2021 07:57
3
Licitaţie
de la 05.04.2021 13:00
până la 05.04.2021 15:46
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 83 710 MDL
Perioada clarificărilor: 9 mart 2021, 11:36 - 24 mart 2021, 7:57
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mart 2021, 7:57 - 4 apr 2021, 7:57

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lămpi bactericide a.2021
Informaţia despre solicitant
Denumirea
IMSP SCM Sf.Treime
Codul fiscal/IDNO
1003600152592
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Bzovîi
Telefonul de contact
+37322438237; +37360740772
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
9 mart 2021, 11:36
Data ultimilor modificări
17 mart 2021, 7:45
Achizitii.md ID
21037001
CPV
33140000-3 - Consumabile medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_nou.doc
Documentele la ofertă
9.03.21 11:36
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
9.03.21 11:36
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
17.03.21 07:45
Data:
10 mart 2021, 14:37
Subiectul întrebării:
Intrebari tehnice
Întrebare:
Tubul bactericid de 30W cu termen de 9000 ore de lucru de ce ati ignorat?
Răspuns (11 mart 2021, 11:40):
Buna ziua, s-a solicitat termenul indicat în documentația de atribuire, deaoarece dispune de o durată mai lungă de exploatare.
Data:
11 mart 2021, 12:09
Subiectul întrebării:
Intrebari tehnice
Întrebare:
Rog sa includeti si termenul de 9000 -10000 ore p/u ca majoritate producatorilor au acest termen
Răspuns (11 mart 2021, 15:04):
Stimate OE, acestea sunt cerințele autorității contractante
Data:
11 mart 2021, 15:55
Subiectul întrebării:
poz.9: lampa mobila, parametri tehnici
Întrebare:
Redactați vă rog caietul de sarcini, suportul dotat cu minim 3 roti toate cu frîne. Nu este relevant pentru "lampa mobilă" să fie dotată cu 4-6 roți. E importantă stabilitatea construcției și cît de ușor poate fi transportată/împinsă pe podea. Cu durata de viață minim 9000 ore (majoritatea producătorilor de lămpi cu renume în domeniu (Philips, Osram) durata de viață e 9000 ore. Doar lămpile "no name" sau cele chineze/turcești pot scrie și mai mult de 10000 de ore, chiar dacă probabil nu ajung să lumineze atătea ore.
Răspuns (12 mart 2021, 08:02):
Buna ziua, Stimate OE care este întrebarea concretă a DVS, pe marginea procedurii. cu referire la durata de viață, autoritatea contractantă deja va răspuns.
Data:
12 mart 2021, 10:00
Subiectul întrebării:
poz.9: lampa mobila, parametri tehnici
Întrebare:
1. În caietul de sarcini este indicat ca lampa mobilă să fie dotată cu 4-6 roti. Întrebare: Dacă lampa mobilă este dotată cu 3 roți cu frîne veți accepta oferta? Oare este relevant numărul de roți pentru eficiența dezinfectării? Vă garantăm că construcția este foarte stabilă cu 3 roți! În cazul neacceptării, este CLAR că se favorizează un anumit produs și nu este respectat principiul de liberă concurență. 2. Referitor la durată de viață a lămpilor: este clar că se înalcă dreptul de liberă concurență fiind indicat anume 10000 ore (aici fiind clasati doar producatorii din China și Turcia). Se favorizează participarea unui produs concret. Reiterez că brandurile (cu certificare Europeană) cu renume în domeniu indică pînă la 9000 ore. Ori este important doar ce scrie, nu și ce este de fapt? Modificați vă rog caietul de sarcini pentru a respecta principiul de libera concurenta.
Răspuns (15 mart 2021, 07:35):
.......
Data:
12 mart 2021, 15:42
Subiectul întrebării:
criteriil privind eligibilitatea operatorilor economici / Garanția pentru ofertă
Întrebare:
Includeti la rindul 4 (Garanția pentru ofertă în valoare de 1%) a p. 14. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici: Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei sau Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante (deja mentionată în cerințe de eligibilitate)
Răspuns (15 mart 2021, 07:34):
......
Data:
12 mart 2021, 15:49
Subiectul întrebării:
criteriil privind eligibilitatea operatorilor economici / Certificat de efectuare sistematică a plăților impozitelor, contribuțiilor
Întrebare:
Excludeți rindul 6 (Certificat de efectuare sistematică a plăților impozitelor, contribuțiilor ) a p. 14. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici: Dat fiind faptul că aveți posibilitatea să verificați la zi (online) situația cu plata impozitelor a oricărui operator economic la un clik distanță, nu mai continuați să solicitați acest certificat care face ca faceți agenții economici să mergă fizic la serviciul fiscal, ca lucrătorii IFS să elibereze certificate. Suntem în era tehnologiilor, nu? Meregeți pe linkul indicat și întroduceți codul fiscal al OE: https://servicii.fisc.md/contribuabil.aspx
Răspuns (15 mart 2021, 07:34):
.....
Data:
16 mart 2021, 17:02
Subiectul întrebării:
anunt de participare > informatie pe site
Întrebare:
Ați făcut modificări în cerintele tehnice de pe site, dar acestea nu se regăsesc în anunțul de participare modificat din 15 martie. Vă rog să modificați și cerințele din document după cum sunt modificate pe site. Mulțumim.
Răspuns (17 mart 2021, 07:47):
......
Data:
16 mart 2021, 17:06
Subiectul întrebării:
informatie prind plata impozitelor
Întrebare:
Renunțați la birobrație, puteți verifica la ora starea de lucruri (există sau nu datorii la bugetul public) pentru fiecare OE. Nu este sens să se expună riscului de îmbolnăvire pentru a obține un document care aveți informația pe site-ul oficial al Serviciului fiscal de Stat.
Răspuns (17 mart 2021, 07:39):
acestea sunt condițiile autorității contractante
Data:
20 mart 2021, 13:14
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, solicitam completarea documentelor obligatorii cu acest tip de certificat de inregistrare a operatorilor economici sau producatori care comercializeaza sau produc echipamente electrice sau electronice
Răspuns (22 mart 2021, 07:57):
Stimate OE, reieșind din ziua cînd ați adresat întrebarea se vede clar, că intenția DVS,este cu orice scop blocarea licitației în cauză. perioada de clarificări 09.03.2021 - 21.03.2021. DVS avînd la dispoziție 20 zile de clarificări, solicitați modificarea documentației de atribuire la 20.03.2021 ( sîmbăta, zi de odihnă ). Autoritatea contractantă, reieșind din situația creată la moment de SARS COV-2, are nevoie stringentă de produsele nominalizate. NU BLOCAȚI PROCEDURA.
Data:
22 mart 2021, 08:55
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
BZ, cu tot respectul fata de autoritatea contractanta, am adresat aceasta solicitare nu pentru blocarea procedurii dar pentru desfasurarea ei corecte si achitabile. Din cele mentionate mai sus nu solicit blocarea LP dar evaluarea ofertelor corespunzator HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice.
Răspuns (22 mart 2021, 09:28):
platforma blochiază automat procedura
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".