1
Perioada de actualizare
de la 09.03.2021 10:45
până la 15.03.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2021 10:00
până la 23.03.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 294 667 MDL
Perioada clarificărilor: 9 mart 2021, 10:45 - 15 mart 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2021, 10:00 - 23 mart 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a edificiului Serviciului din UTA Găgăuzia
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
9 mart 2021, 10:43
Data ultimilor modificări
10 mart 2021, 8:53
Valoarea estimată (fără TVA)
294 667 MDL
Achizitii.md ID
21036991
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
1 apr 2021 10:44 - 31 dec 2021 10:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a edificiului Serviciului din UTA Găgăuzia CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini utag.pdf caiet de sarcini utag.pdf
Specificaţie tehnică
9.03.21 10:45
model_documentatia_standard_lucrari.doc
Documentele la ofertă
9.03.21 10:45
duae_new.doc
Criterii de eligibilitate
9.03.21 10:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cooperativa Granit

Preţul ofertei: 188 270 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL EUSEVAS CONS

Preţul ofertei: 254 233 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

AVTOMIRAT

Preţul ofertei: 258 720 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări