Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 47 950 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2021, 11:58 - 16 mart 2021, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mart 2021, 16:30 - 26 mart 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Adobe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentin Beglita
Telefonul de contact
022820201
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2021, 10:17
Data ultimilor modificări
9 mart 2021, 14:20
Valoarea estimată (fără TVA)
47 950 MDL
Achizitii.md ID
21036928
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Durata contractului
29 mart 2021 10:53 - 31 dec 2021 11:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Adobe Premiere Pro CPV: 48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Adobe Photoshop CPV: 48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Adobe Illustrator CPV: 48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Adobe Lightroom CPV: 48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Adobe InDesign CPV: 48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
5.03.21 11:58
anunt_de_participare 2.pdf anunt_de_participare 2.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
9.03.21 14:20
documentația standard 3.pdf documentația standard 3.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
9.03.21 14:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 52 915 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 56 717,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Adobe
Data:
5 mart 2021, 14:20
Subiectul întrebării:
vip number
Întrebare:
Buna ziua, va rog sa indicati VIP number pentru cabinetul personal unde se vor prelungi licentele
Răspuns (9 mart 2021, 07:54):
Adobe VIP NUMBER: D787645EA6FE24F4F30A
Adobe
Data:
9 mart 2021, 10:15
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini gresit
Întrebare:
Buna ziua, in caiet de sarcini este scris ca se cere prelungire pentru 12 luni, dar consola este deja expirata. D787645EA6FE24F4F30A - Anniversary date: 13 noiembrie Perioada de reînnoire a expirat, este posibilă achiziția licentelor pentru 8 luni. Veti modifica in caiet de sarcini, sau aminati achizitia pentru acest lot?
Răspuns (9 mart 2021, 13:25):
Informația pe care am indicat-o este corectă. Putem să vă expediem screenshot din account Adobe.
Adobe
Data:
10 mart 2021, 08:19
Subiectul întrebării:
Aminare lot ADOBE
Întrebare:
Va rog sa aminati acest lot deoarece prelungire este posibila doar cu o luna inainte de expirare, adica din data de 14.10.2021, achitarea la producator se efectuiaza in valuta (vor aparea diferente de curs valutar, ceea ce e un risc pentru partener), si factura cu licentele le veti primi doar dupa 14.10.2021 !
Răspuns (10 mart 2021, 08:55):
Potrivit Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice și Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, autoritatea contractantă are obligația de-a desfășura o procedură de achiziție pe întreaga sumă planificată, pe acelaș tip de bunuri.
Adobe
Data:
16 mart 2021, 08:18
Subiectul întrebării:
Garantia bancara.
Întrebare:
In aceasta situatie, cand va fi intoarsa garantia bancara ? Dupa semnarea contractului, sau dupa livrarea facturii fiscale si a actului de primire-predare ?
Răspuns (16 mart 2021, 13:39):
Conform art. 68, p.7 și 8 al Legii privind achiziţiile publice,nr. 131 din 03.07.2015, garanția pentru ofertă va fi restituită „după producerea oricăruia din următoarele evenimente: a) expirarea termenului de valabilitate a garanţiei pentru ofertă; b) încheierea unui contract de achiziţii publice şi depunerea garanției de bună execuție a contractului, dacă o astfel de garanție este prevăzută în documentația de atribuire; c) suspendarea procedurii de licitaţie fără încheierea unui contract de achiziţii publice; d) retragerea ofertei înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor, în cazul în care documentația de atribuire nu prevede inadmisibilitatea unei astfel de retrageri.” Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări