1
Perioada de actualizare
de la 05.03.2021 08:26
până la 15.03.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2021 09:00
până la 25.03.2021 09:00
3
Licitaţie
de la 26.03.2021 13:37
până la 26.03.2021 13:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 429 400 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2021, 8:26 - 15 mart 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2021, 9:00 - 25 mart 2021, 9:00
Începutul licitației: 26 mart 2021, 13:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Dosoftei 146
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Morari
Telefonul de contact
+37322204145
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 mart 2021, 9:03
Valoarea estimată (fără TVA)
429 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21036920
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chișinău, str. M. Dosoftei 146
Durata contractului
31 mart 2021 03:00 - 30 apr 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Computere și accesorii CPV: 48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Cantitatea: 276.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declaratie_beneficiarul efectiv
Criterii de evaluare
Beneficiar efectiv
5.03.21 08:26
DUAE_nou
Criterii de evaluare
DUAE redactabil
5.03.21 08:26
Anunț de participare
Criterii de evaluare
Anunț de participare
5.03.21 08:26
Formular specificatie pret
Criterii de evaluare
Specificația de preț
5.03.21 08:26
FDA
Criterii de evaluare
Fișa de date a achiziției
5.03.21 08:26
Formular specificatie tehnica
Specificaţie tehnică
Specificația tehnică
5.03.21 08:26
Documentatia_standard_bunuri
Criterii de evaluare
Documentația standard
5.03.21 08:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 399 497,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Economic avantajos
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Daito

Preţul ofertei: 426 734 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Computere și accesorii
Data:
5 mart 2021, 09:03
Subiectul întrebării:
Documente Obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (9 mart 2021, 07:04):
Condiția respectivă se regăsește în anunțulde participere la capitolul 13
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări