1
Perioada de actualizare
de la 04.03.2021 15:46
până la 13.03.2021 13:44
2
Propunerea ofertelor
de la 13.03.2021 13:44
până la 15.03.2021 13:44
3
Licitaţie
16.03.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 79 166,66 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mart 2021, 15:46 - 13 mart 2021, 13:44
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mart 2021, 13:44 - 15 mart 2021, 13:44
Începutul licitației: 16 mart 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Macari
Telefonul de contact
0(22)820-196
Datele achizitiei
Data publicării
4 mart 2021, 15:34
Data ultimilor modificări
9 mart 2021, 16:13
Valoarea estimată (fără TVA)
79 166,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
791,67 MDL
Achizitii.md ID
21036911
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Durata contractului
22 mart 2021 15:43 - 31 dec 2021 15:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor) CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini pentru deservire imprimante 2021 .docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
4.03.21 15:46
anunț de participare deservire imprimante 2021.docx
tenderNotice
anunț de participare
4.03.21 15:46
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 89 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Data:
9 mart 2021, 16:13
Subiectul întrebării:
pret
Întrebare:
in conformitate cu caietul de sarcini aveti 204 echipamente si 343 de cartuse care necesita a fi restabilite, iar valoarea contractului pentru 10 luni este de 79,166.66 MDL fara TVA. Daca valoarea data o imparti doar pentru numarul total de echipamente indicate in anexa 1, fara a lua in considerare si serviciile de regenerare din anexa 2, costul unei deservirii o data pe luna si la solicitare ar fi de 38.81 fara TVA. Este corect calculat bugetul pentru licitatia data sau este s-a produs o eroare?
Răspuns (11 mart 2021, 13:34):
Răspuns: Nu este corectă o astfel de abordare a cerințelor caietului de sarcini. Costul deservirii diferitor echipamente este diferit în dependență de model. 1. Deservire lunară obligatorie și la solicitare necesită aparatele de multiplicare performante. 2. Imprimantele de birou necesită deservire la solicitare. 3. Cartușele se regenerează doar la apariția unor probleme, iar restabilirea funcționalității cartușelor, prin aprovizionarea cu toner, se efectuează la cerere, în dependență de necesități, în limitele estimative expuse în caietul de sarcini. 4. Suma totală a achiziției este aceiași ca și în anii trecuți.
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Data:
9 mart 2021, 19:43
Subiectul întrebării:
restabilirea functionalitatii cartuselor
Întrebare:
Conform Anexei nr. 3 restabilirea functionalitatii cartuselor presupune reincarcarea cu toner. In acest caz pretul se stabileste doar pentru serviciul prestat sau include si consumabilele (toner, cip)?
Răspuns (11 mart 2021, 13:34):
Restabilirea funcționalității cartușelor presupune și reîncărcarea cu toner din suma totală a contractului. Cartușele nu au necesitatea de a schimba cip-urile.
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Data:
11 mart 2021, 15:21
Subiectul întrebării:
regenerare cartus
Întrebare:
Cei mai mari producatori ai trehnicii de calcul au la baza politica de inlocuire a consumabilelor originale si nu reincarcarea sau regenerarea lor, in acest caz care e scopul solicitarii a minim 3 certificate de parteneriat cu brand-uri renumite enumerate de dvs in anuntul de participare?
Răspuns (11 mart 2021, 15:48):
Solicitarea certificatelor de parteneriat nu se referă la consumabile. Se referă la asistența informațională din partea producătorilor și accesul la piese de schimb originale pentru o deservire tehnică calitativă.
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Data:
11 mart 2021, 17:57
Subiectul întrebării:
servicii de deservire
Întrebare:
"Solicitarea certificatelor de parteneriat nu se referă la consumabile. Se referă la asistența informațională din partea producătorilor și accesul la piese de schimb originale pentru o deservire tehnică calitativă" in cazul in care aveti 4 brand-uri in lista de echipamente inseamna ca o mare parte din ele va ramane fara deservire tehnica calitativa si acces la piese originale? De ce nu solicitati 4 certificate de parteneriat?
Răspuns (12 mart 2021, 13:44):
Ne limităm doar la brand-urile modelele cărora ne asigură principalul volum de lucru și a căror funcționalitate pentru noi este principială.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări