Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 402 550 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mart 2021, 15:53 - 8 mart 2021, 15:55
Perioada de depunere a ofertelor: 8 mart 2021, 15:55 - 12 mart 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Mobilier
Informația despre anulare
Motivul anulării
Procedura este anulata deoarece este necesar să fie inclus inca un lot.
Data anulării
5 mart 2021, 10:57
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
4 mart 2021, 15:10
Data ultimilor modificări
5 mart 2021, 10:57
Achizitii.md ID
21036905
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lotul nr. 5 - Mobilier pentru PAMU Bucuria (Cahul)
Data:
5 mart 2021, 08:54
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
buna ziua. pe platforma achizitii.md nu se deschide nici un document. Incarcati va rog toate documente si schite
Răspuns (5 mart 2021, 10:46):
Buna ziua, Toate documentele au fost anexate din start. Va rugăm să vă adresati la administratorii de platforme daca aveti impedimente în a descarca documentele, fiindca aceasta nu este de competența noastra. O zi buna!
Data:
5 mart 2021, 10:21
Subiectul întrebării:
mobila
Întrebare:
Buna ziua.Este discreminare in privinta documentelor necesare pentru participare la tender,anume "Certificat ISO 9001:2015 fabricarea mobilierului de birou, din pal melaminat pe suport metalic a Participantului eliberate de Organismul Naţional de verificare Moldova Standart". Dupa legislatia a achizitiilor publice din 2015 este necesar urmatoare documente : DUAE,F 4.1 , F4.2, garantia bancara,F 3.1.Documente cum autorizatia sanitara si extras sunt prezentate la cerere. Certificat ISO nu este obligatoriu.VA rog se retrageti acest punct din documente necesare pentru participare la tender.
Răspuns (5 mart 2021, 10:57):
Buna ziua. Prin ce ati fost descriminati ca asa si nu ati explicat? Actele indicate vor fi solicitate ulterior. Obligatorii sunt toate actele solicitate de autoritatea contractanta și care au legatură cu achiziția respectiva. La ce faceti referire in legislatie e corect, doar ca ati interpretat gresit prevederile respective. La deschidere da, sunteti obligat sa prezentati actele mentionate de Dvs, dar documentele ce vor fi solicitate ulterior, la cerere, sunt stipulate pentru a fi clar ce va fi cerut, fiindca atunci va fi descriminare daca nu va informam din start ce acte vor fi solicitate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.