Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mart 2021, 12:30 - 16 mart 2021, 14:23
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mart 2021, 14:23 - 28 mart 2021, 15:23
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Articulație genunchi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Calestru Alina
Telefonul de contact
069255711
Datele achizitiei
Data publicării
4 mart 2021, 11:23
Data ultimilor modificări
9 apr 2021, 10:25
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Achizitii.md ID
21036883
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Durata contractului
1 apr 2021 11:30 - 31 dec 2021 12:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Articulatie genunchi MK 010 sau echivalentul CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Articulatie genunchi 3R17 sau echivalentul CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Articulatie genunchi MK 016 sau echivalentul CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae 2021.doc
Documentele la ofertă
DUAE
4.03.21 12:30
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
5.03.21 12:29
anunt_de_participare protezare.pdf anunt_de_participare protezare.pdf
Documentele la ofertă
ANUNT DE PARTICIPARE
14.03.21 14:23
documentatia_standard_proteze.pdf documentatia_standard_proteze.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTATIA STANDARD
14.03.21 14:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Triumf-Motiv SRL

Preţul ofertei: 283 070 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări