1
Perioada de actualizare
de la 03.03.2021 16:26
până la 15.03.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2021 08:00
până la 26.03.2021 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 18 667 731,03 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mart 2021, 16:26 - 15 mart 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2021, 8:00 - 26 mart 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de amenajare a scuarului

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Solomon Liliana
Telefonul de contact
022274483
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
3 mart 2021, 16:26
Data ultimilor modificări
11 mart 2021, 16:52
Achizitii.md ID
21036862
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
formularul nr.1.semnat.pdf formularul nr.1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Formularul nr.1
3.03.21 16:26
duae modificat.semnat.pdf duae modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
11.03.21 16:52
anunț de participare modificat.semnat.pdf anunț de participare modificat.semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
11.03.21 16:52
documentaia standard lucrări modificat.semnat.pdf documentaia standard lucrări modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentație standard
11.03.21 16:52
Data:
3 mart 2021, 16:56
Subiectul întrebării:
Cantitati
Întrebare:
Buna ziua! Ar mai comod de calculat daca ati introduce si cantitatile pentru acest proiect!
Răspuns (4 mart 2021, 14:59):
Se prezintă prețul unitar
Data:
4 mart 2021, 11:55
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua Caietul de sarcini nu este indeplinit corect. Conform CP in constructii se structureaza altfel. 1. Lucrari de constructii 1.1 Lucrari de terasament 1.2 Constructii (camine....) 2. Lucrari de montare 3. Utilaj (echipament, mobila....) Pentru lucrari electrice se structureaza deviz separat.
Răspuns (4 mart 2021, 15:02):
Reiteram, ca potrivit cerințelor caietului de sarcini se solicita prezentarea prețului unitar
Data:
4 mart 2021, 21:19
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Conform invitatiei la procedura de achizitii publica se solicita - Formularele de deviz 7, 3, si 5, in conformitate cu normativele in domeniu, Prin urmare la ce pret unitar va referiti Dmv?
Răspuns (7 mart 2021, 21:15):
Se solicită prezentarea formularelor 3, 5, 7 în care se include prețul per unitate în conformitate cu normativele în domeniul construcțiilor. Potrivit p.15.20 al anunțului de participare: - 1. Prin prețul ofertat în etapa de atribuire a acordului-cadru se înțelege valoarea maximă a costului pentru executarea lucrărilor, pe care operatorul economic îl va putea percepe pe întreaga durata a acordului-cadru. 2. Prețul bunului indicat de către ofertant în Formularul (3, 5, 7) se va conforma cerinţelor specificate mai jos. 3. Prețul lucrărilor ce urmează a fi specificat în Formularul ofertei va constitui doar Prețul maxim care va fi practicat în relația cu autoritatea contractantă, pe parcursul derulării acordului-cadru. Prețul lucrărilor nu va putea fi depășit în nici o situație, pe toată durata acordului-cadru. Prețul lucrărilor constituie un element care poate fi îmbunătățit în procesul de reofertare, pentru atribuirea contractului subsecvent. .
Data:
8 mart 2021, 22:11
Subiectul întrebării:
Evaluarea ofertelor
Întrebare:
Care va fi criteriul de evaluare a ofertelor? e imposibil de evaluat ofertele un baza preturilor unitare!!! Ofertele pot fi evaluate numai in baza costului total al lucrarii. E o incalcare grava ceea ce incercati sa faceti. Va rugam sa consultati legea nr. 131/2015 si HG 638/2020. Eu nu cred ca exista vre-un ofertant care intelege cum sa pregateasca oferta. Preturile unitare depind de volumul de lucru, de tipul lucrarii, etc. de foarte multi facturi. la diferite obiecte vor fi diferite preturi unitare, deoarece conditiile tehnice de executare a lucrarilor sunt diferite. Va rugam sa publicati caiete de sarcini cu volumele de lucrari care urmeaza sa fie executate, pentru a pregati oferte care sa corespunda cu realitatea.
Răspuns (9 mart 2021, 12:17):
Criteriul de evaluare potrivit p.19 al anunțului de participare este - “corespunderea tuturor cerințelor de calificate”. In partea ce tine de prețurile unitare consultați răspunsul anterior
Data:
8 mart 2021, 22:18
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
HG 638/2020, alin 29. În componența caietului de sarcini pentru achiziția lucrărilor se includ listele cu cantități de lucrări, conform reglementărilor naționale din domeniul construcțiilor. LISTILE CU CANTITATI DE LUCRARI!!!
Răspuns (9 mart 2021, 12:28):
Caietul de sarcini este întocmit in strictă conformitate cu prevederile HG 638 inclusiv art. 29
Data:
8 mart 2021, 22:20
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
HG 638/2020 art. 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. INFORMATIE COMPLETA, CORECTA, EXPLICITA!!!!
Răspuns (9 mart 2021, 12:29):
Caietul de sarcini este întocmit in strictă conformitate cu prevederile HG 638 inclusiv art. 24
Data:
8 mart 2021, 22:26
Subiectul întrebării:
Vizitare obiectului
Întrebare:
Va ruigam sa indicati data si ora, cand putem vizita amlasamentul lucrarii
Răspuns (9 mart 2021, 12:32):
Tel. 022271100
Data:
9 mart 2021, 12:38
Subiectul întrebării:
Re: caiet de sarcini
Întrebare:
Sunt incalcare art. 24 si art. 29 al HG 638/2020, deoarece nu sunt indicate cantitățile de lucrari care trebuie sa fie executate, si nu avem informație complecta pentru pregătirea obiectului. Prețul unitat e strict legat de cantitate.
Răspuns (9 mart 2021, 13:13):
Prețul Per/unitate reprezintă valoarea pentru un m2, m3, buc. solicitate in formularul 1. La etapa formarii prețului unitar nu este necesar volumul lucrărilor/cantităților. Doar la etapa de reofertare se vor prezenta suma totala a ofertei pentru fiecare scuar in parte și acesta nu va depăși prețul unitar prezentat la selectarea in cadrul procedurii acord-cadru
Data:
9 mart 2021, 21:45
Subiectul întrebării:
Re: caiet de sarcini
Întrebare:
Vom fi nevoiți sa contestam procedura și anume, modalitatea de formare a caietului de sarcini, deoarece este o incalcare foarte grava a Legii nr. 131/2015 și a HG 638/2020. Chem toți operarorii economici sa participa la aceasta procedura, sa conteste la ANSC procedura respectiva. Este o incalcare foarte grava a drepturilor noastre. Trebuie sa luptam pentru apărarea drepturilor noastre. Nu vom permite aceasta bătaie de joc. Textul contestației o voi pune mâine, aici pe pagina, sa poată fi copiat de toți doritorii. Cu cât mai multe contestații vor fi, cu atât mai mare va fi șansa ca vom obține dreptate! Sa luptam pentru drepturile noastre! Nu vom permite la niște inculti sa ne calce in picioare!
Răspuns (11 mart 2021, 17:05):
-
Data:
9 mart 2021, 21:48
Subiectul întrebării:
Agebtia Achzitii Publice
Întrebare:
Iar pentru Autoritatea Contractanta, va rog, sa întrebați la AAP, dacă e legala astfel de locitatie publica, si daca ei vor accepta spre aprobare un contract încheiat în urma unei astfel de parodii de procedura.
Răspuns (11 mart 2021, 17:05):
-
Data:
10 mart 2021, 12:30
Subiectul întrebării:
Documentatie
Întrebare:
Buna ziua. 1. Stimați solicitanți cantitatea lucrărilor, serviciilor, produselor joaca un rol foarte important la prezentarea ofertele, de acee consideram greșita aceasta abordare. Exemplu: Sa construiești 1km de drum este un preț de oferta și construcția a 500km cu totul alt preț. 2. Putem da oferta doar pe unele produse sau lucrări?
Răspuns (11 mart 2021, 17:15):
Procedura de acord-cadru prevede 2 etape: - prima etapă constituie în selecția candidaților calificați. Se depune setul de acte solicitat cu oferta tehnică, unde se indică prețul per unitate (F. 3, 5, 7 cu respectarea normelor din CPL) - a doua etapă - etapa de reofertare se va prezenta doar oferta tehnică (F. 3, 5, 7) cu volumele și suma acesteia pentru fiecare scuar în parte. Criteriul de evaluare va fi prețul cel mai scăzut. În oferta tehnică cu prețul per unitate se prezintă prețul maxim pentru un anumit tip de lucrări/utilaje care nu va fi depășit la reofertare. Vezi p.15.20 al anunțului de participare.
Data:
11 mart 2021, 16:27
Subiectul întrebării:
Materiale
Întrebare:
Buna ziua,nu este legal sa favorizati si sa solicitati produse ale unui brand dorit, sunt produse ale altor producatori care nu cedeaza in calitate, exemplu balansoare de anumit tip, contor apa Maddalena, Volta s.a.
Răspuns (11 mart 2021, 17:04):
Referitor la: - 1. utilajele la terenurile de joacă, Vă comunicăm că sunt indicate doar tipurile acestora nu și producătorul. Tipul utilajelor este indicat potrivit proiectului. Sunteți în drept să propuneți utilaj de acelaș tip/analog indiferent ce producător; 2. SA „Apă-Canal Chișinău” acceptă doar contoarele cu preluarea de date la distanță - doar de tipul Maddalena. Dacă cunoașteți alte tipuri de contoare acceptate de SA „Apă-Canal Chișinău” le puteți propune în ofertă; 3.Referitor la corpurile de iluminat - puteți propune de la oricare producător, doar să fie analog celor solicitate (nu e obligatoriu Volta).
Data:
11 mart 2021, 21:53
Subiectul întrebării:
Re: Caiet de sarcini
Întrebare:
Iarasi este incalcare a legii. Un răspuns cu "-" ne încalcă drepturile. Va rugam sa răspundeți la întrebările de mai sus.
Răspuns (15 mart 2021, 07:51):
-
Data:
13 mart 2021, 09:57
Subiectul întrebării:
Acte
Întrebare:
Mai apare o întrebare Dvs Solicitați graficul de executare a lucrărilor (a căror lucrări???) dacă nu vedem despre ce volumele se vorbește. Puteti spune cite și care scuaruri anume urmează a fi reabilitate și amenajate.
Răspuns (13 mart 2021, 11:07):
Executarea lucrărilor nu va depăși perioada de valabilitate a Acordului cadru - 3 ani. Se va indica termenul maxim de 3 ani.
Data:
13 mart 2021, 21:55
Subiectul întrebării:
Garanția bancara
Întrebare:
De la ce suma facem garanția bancara?
Răspuns (15 mart 2021, 07:50):
Garanția pentru susținerea ofertei se calculează 1% din valoarea maximă estimată - 18 667 731,03 lei
Data:
15 mart 2021, 04:57
Subiectul întrebării:
2 lei
Întrebare:
macar despre cate scuaruri se discuta?
Răspuns (15 mart 2021, 07:50):
4 scuaruri
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.