1
Perioada de actualizare
de la 03.03.2021 13:36
până la 12.03.2021 10:56
2
Propunerea ofertelor
de la 12.03.2021 10:56
până la 15.03.2021 12:26
3
Licitaţie
de la 16.03.2021 14:00
până la 16.03.2021 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 130 215 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mart 2021, 13:36 - 12 mart 2021, 10:56
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mart 2021, 10:56 - 15 mart 2021, 12:26
Începutul licitației: 16 mart 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Este compus din 4 componente, lungimea 1600mm, lățimea 600mm și înălțimea 2220mm.
Structura dulapurilor PAL melaminat 18mm echivalent EGGER color. CANT fațada PVC 18/2mm; CANT al corpului PVC 18/0,5 mm;
Blat PAL grosimea 38mm. Părțile laterale încleaiate PVC 38/0,5 mm.
Dulapuri de jos înălțimea cu blat 860 mm, lățimea blatului 600mm, lățimea dulapurilor 580 mm. Dulapuri de sus înălțimea 800mm, lățimea 330mm.
Dulapuri de jos sunt pe picioare 100mm, metal chrom.Să fie dotate cu plastic protector, fixat rigid antiderapant. Mânere metal Chrom echivalent Reling 128 mm.
Balama cu închidere lentă echivalent SAMET.
Saltare cu deschiderea totală 500mm pe bile echivalent SAMET. Suport farfurii metal chrom 600mm.
Chiuveta metal chrom grosimea metalului este de 0,8 mm. Robinet pentru bucătărie metal chrom. Livrarea, montare inclusa in pret.


Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Strajesco Natalia
Telefonul de contact
022271022
Datele achizitiei
Data publicării
3 mart 2021, 13:27
Data ultimilor modificări
10 mart 2021, 10:56
Valoarea estimată (fără TVA)
130 215 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 302,15 MDL
Achizitii.md ID
21036850
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Durata contractului
1 apr 2021 03:00 - 15 apr 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dulap pentru haine cabinet medical CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Dulap pentru mape cabinet medical CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Bucătărie CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Dulap pentru medicamente CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
3.03.21 13:36
anunț de participare 1.pdf anunț de participare 1.pdf
tenderNotice
10.03.21 10:56
documentatia_standard_bunuri.pdf documentatia_standard_bunuri.pdf
Documentele la ofertă
10.03.21 10:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 107 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A întrunit toate cerințele din anunțul de participare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 117 083,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DIGHIVA

Preţul ofertei: 127 916,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Bucătărie
Data:
6 mart 2021, 14:42
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice
Întrebare:
Stimată Autoritate Contractantă vă rugăm să concretizați din ce material trebuie să fie blatul pentru Dulapurile de bucătărie din partea de jos: din PAL melaminat grosimea 38 mm? sau totuși din blat de bucătărie de 28 mm / 38 mm, care este de o rezintență mai sporită?? Mulțumim!
Răspuns (9 mart 2021, 08:42):
Bună ziua, PAL melaminat grosimea 38 mm
Bucătărie
Data:
9 mart 2021, 14:32
Subiectul întrebării:
Concretizare valoare estimată
Întrebare:
Conform anunțului de participare, la pozitia nr. 3 (Dulap pentru mape cabinet medical) din Lotul nr. 2 este indicată valoarea estimată pentru 5 dulapuri în sumă de 699020 lei. Indicați valoarea corectă!
Răspuns (9 mart 2021, 15:02):
Buna ziua a fost o eroare tehnica, sa facit corectarea
Bucătărie
Data:
9 mart 2021, 14:42
Subiectul întrebării:
Termenul de valabilitate al ofertei
Întrebare:
Conform punctului 23 din anunțului de participare, Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile, pe cînd în documentația standard este indicat termenul de 90 zile. Care termen este corect? Vă rugăm să faceți ajustări, fiindcă informația trebuie să fie identică în ambele documente!
Răspuns (9 mart 2021, 14:59):
Buna ziua, 60 zile se vor face modificari in documentatie!
Bucătărie
Data:
9 mart 2021, 15:00
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de livrare solicitați
Întrebare:
Conform punctului 10 din anunțul de participare, termenii și condițiile de livrare solicitați sunt de 10-15 zile calendaristice de la înregistrarea contractului, de agentul economic la sediile instituțiilor, la punctul 15 subpunctul 16 din tabel se solicită un grafic de livrare a mobilierului – 10-15 zile lucrătoare din momentul înregistrării contractului, dar în documentația standard acest termen este de 15 zile după semnarea contractului. Solicităm să se facă ajustarea necesară a informației respective și totodată să se indice un termen de livrare de minim 20-30 zile de la înregistarea contractului, fiindcă cantitatea de mobilier care trebuie de confecționat nu este atît de mică!
Răspuns (9 mart 2021, 15:17):
Buna ziua, sau efectuat modificari in documentația standart.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări