1
Perioada de actualizare
de la 03.03.2021 12:28
până la 15.03.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2021 12:00
până la 24.03.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 299 990 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mart 2021, 12:28 - 15 mart 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2021, 12:00 - 24 mart 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Monitoare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tașcu Radomira
Telefonul de contact
022224834
Datele achizitiei
Data publicării
3 mart 2021, 12:16
Data ultimilor modificări
3 mart 2021, 14:29
Valoarea estimată (fără TVA)
299 990 MDL
Achizitii.md ID
21036847
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Durata contractului
26 mart 2021 12:22 - 31 dec 2021 12:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Monitoare CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 64.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_participare.semnat.pdf anunt_participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
3.03.21 12:28
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
3.03.21 12:28
documentatia_standard.semnat.pdf documentatia_standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
3.03.21 12:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 288 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
1. Monitoare
Data:
3 mart 2021, 14:29
Subiectul întrebării:
Documente Obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (5 mart 2021, 13:39):
În p.15.15 al anunțului de participare este cerință obligatorie - Se solicită prezentarea numărului de înregistrare din Lista producătorilor de EEE - număr eliberat de Agenția Națională de Mediu (potrivit pct.45 al Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice aprobat prin HG nr.212.2018 din 07.03.2018) confirmat prin aplicarea semnăturii electronice a Participantului.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări