1
Perioada de actualizare
de la 03.03.2021 12:07
până la 09.03.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.03.2021 11:00
până la 16.03.2021 11:00
3
Licitaţie
17.03.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 333 083,33 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mart 2021, 12:07 - 9 mart 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mart 2021, 11:00 - 16 mart 2021, 11:00
Începutul licitației: 17 mart 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță a site-ului web www.trm.md
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Sorocean
Telefonul de contact
022406935
Datele achizitiei
Data publicării
3 mart 2021, 11:54
Data ultimilor modificări
3 mart 2021, 12:07
Valoarea estimată (fără TVA)
333 083,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 330,83 MDL
Achizitii.md ID
21036842
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Durata contractului
18 mart 2021 12:03 - 30 dec 2022 12:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
- elaborarea modificărilor pe paginile web (php + firebird sql); - configurarea serverului (Mentenanta si ajustarea lui , punerea / scoaterea limitelor de acces pe pagina web dupa Geolocatie.) - eliminarea problemelor în cazul apariției acestora; - eliminarea virușilor, atacurilor; - restabilirea datelor, copierea de rezervă; - crearea serverului cdn media unde for fi amplasate toate fișierele media; - separarea conținutului text de conținutul media; - Timp de reactie pana la 8 ore. - Comunicarea directa cu IT specialistii companiei. CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GHESAR

Preţul ofertei: 300 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor caietului de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări