Achiziţie publică
21036826
Servicii de transmisie de date DarkFiber (prin canal optic aerian)
1
Perioada de actualizare
de la 02.03.2021 17:53
până la 04.03.2021 17:00
până la 04.03.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2021 17:00
până la 06.03.2021 17:00
până la 06.03.2021 17:00
3
Licitaţie
09.03.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
9 000 MDL
Perioada clarificărilor:
2 mart 2021, 17:53 - 4 mart 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 mart 2021, 17:00 - 6 mart 2021, 17:00
Începutul licitației:
9 mart 2021, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Tip: Transport de date DarkFiber de la provider altenativ. Canalul de transport de date trebuie să asigure interconectarea între sediul central BNM și sediul arendat ASEM bloc V prin canal optic aerian.
Condiții speciale de calificare: Pentru a asigura un nivel înalt al disponibilității serviciului și pentru garantarea redundanței serviciilor de transport date, este necesară conectarea sediului arendat ASEM bloc V cu sediul BNM prin 2 canale de comunicații fizice diferite de la 2 provideri (provider de bază și provider alternativ) independenți. Prin urmare Providerul canalului de bază (subteran) nu poate participa la procedura dată de achiziție.
Perioada prestării serviciilor: 01.04.2021-31.03.2022.
Volumul de trafic: Nelimitat.
Calitatea conexiunii: trebuie să fie asigurată viteza până la 10Gbps.
Condiții tehnice:
• conexiunile de date cu BNM trebuie să fie asigurate prin canal fibra optică (Dark Fiber), o pereche de fire optice monomodale (Single Mode) (total 2 fire optice), conectate la patch panel optic instalat în cabinet standard al Beneficiarului;
• disponibilitatea conexiunii: min. 99,8% (cu excepţia cazurilor de deconectare temporară, drept consecință a survenirii circumstanțelor de forță majoră, efectuării lucrărilor planificate de mentenanță a rețelei, lipsei la Beneficiar a energiei electrice);
• în cazul căderii conexiunii, restabilirea ei în maxim: 24h;
• cu excepţia echipamentului de care dispune Beneficiarul, toate materialele, componentele, echipamentul şi mediul de transmitere a datelor necesar pentru conectarea Beneficiarului vor fi asigurate de Prestator, inclusiv patch cord-urile optice necesare pentru executarea conectării la echipamentul de rețea al Beneficiarului prin 2 conexiuni LC, şi vor fi incluse în preţul ofertei.
Condiții de menținere:
• să asigure Beneficiarului funcționarea rețelei de transmisiune, depistarea și înlăturarea defecțiunilor apărute din contul Prestatorului;
• să coordoneze cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate, nu mai târziu de 24 de ore până la începerea lucrărilor, prin poșta electronică/telefon;
• să notifice Beneficiarul despre timpul începerii și durata lucrărilor de deservire planificate. Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare. Lucrările de deservire planificate trebuie să fie efectuate în afară orelor și zilelor de lucru;
• să asigure confidențialitatea datelor şi altor mesaje (informaţii) ce ţin de Beneficiar, confidenţialitatea comunicărilor Beneficiarului realizate prin intermediul Serviciilor conform legislației în vigoare;
• să asigure Beneficiarului acces la serviciile de suport Hot-line (servicii specializate de suport a clienților, orientate spre soluționarea problemelor de ordin tehnic) oferite în orele 08:00 – 18:00 prin telefon, sau în regim non-stop, prin intermediul raportării problemei în HelpDesk, în cazul apariției unor întrebări ce țin de funcționarea segmentului rețelei de transmisiune situate între Prestator și Beneficiar;
• pentru încălcarea termenelor de prestare a Serviciilor conform nivelului de disponibilitate al Serviciilor prevăzut, Prestatorul va suporta o penalitate în valoare de 1% din costul lunar al Serviciului, pentru fiecare 60 de minute de întrerupere neplanificată a conexiunii. În cazul în care timpul unei întreruperi neplanificate depășește 48 ore (Luni-Vineri, zilele lucrătoare) se va considera că Serviciile sunt prestate necorespunzător și Beneficiarul va fi în drept să nu achite plata lunară a Serviciilor pentru luna corespunzătoare.
Conectarea serviciilor (pentru Ofertanții ce nu dispun de conexiunile în condițiile indicate mai sus pentru poziția dată): Pentru asigurarea condițiilor optime de interconectare, Ofertantul trebuie să asigure derularea și finalizarea tuturor lucrărilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, până la 26.03.2021.
Prestatorul este obligat să asigure din cont propriu testarea specializată necesară a conexiunilor oferite prin fire optice monomodale (Single Mode) și prezentarea Raportului de testare și verificare a conexiunilor. Conectarea se consideră executată de către Prestator și recepționată de Beneficiar, dacă este semnat Actul de conectare a serviciilor pentru canalul alternativ în baza Raportului de testare și verificare a conexiunii pentru canalul alternativ.
Pentru prestarea cu întârziere a Serviciilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, Prestatorul poartă răspundere materială în valoare de 5% din costul lunar al Serviciilor, pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere.
Data activării serviciilor va fi stabilită 01.04.2021.
Condiții speciale de calificare: Pentru a asigura un nivel înalt al disponibilității serviciului și pentru garantarea redundanței serviciilor de transport date, este necesară conectarea sediului arendat ASEM bloc V cu sediul BNM prin 2 canale de comunicații fizice diferite de la 2 provideri (provider de bază și provider alternativ) independenți. Prin urmare Providerul canalului de bază (subteran) nu poate participa la procedura dată de achiziție.
Perioada prestării serviciilor: 01.04.2021-31.03.2022.
Volumul de trafic: Nelimitat.
Calitatea conexiunii: trebuie să fie asigurată viteza până la 10Gbps.
Condiții tehnice:
• conexiunile de date cu BNM trebuie să fie asigurate prin canal fibra optică (Dark Fiber), o pereche de fire optice monomodale (Single Mode) (total 2 fire optice), conectate la patch panel optic instalat în cabinet standard al Beneficiarului;
• disponibilitatea conexiunii: min. 99,8% (cu excepţia cazurilor de deconectare temporară, drept consecință a survenirii circumstanțelor de forță majoră, efectuării lucrărilor planificate de mentenanță a rețelei, lipsei la Beneficiar a energiei electrice);
• în cazul căderii conexiunii, restabilirea ei în maxim: 24h;
• cu excepţia echipamentului de care dispune Beneficiarul, toate materialele, componentele, echipamentul şi mediul de transmitere a datelor necesar pentru conectarea Beneficiarului vor fi asigurate de Prestator, inclusiv patch cord-urile optice necesare pentru executarea conectării la echipamentul de rețea al Beneficiarului prin 2 conexiuni LC, şi vor fi incluse în preţul ofertei.
Condiții de menținere:
• să asigure Beneficiarului funcționarea rețelei de transmisiune, depistarea și înlăturarea defecțiunilor apărute din contul Prestatorului;
• să coordoneze cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate, nu mai târziu de 24 de ore până la începerea lucrărilor, prin poșta electronică/telefon;
• să notifice Beneficiarul despre timpul începerii și durata lucrărilor de deservire planificate. Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare. Lucrările de deservire planificate trebuie să fie efectuate în afară orelor și zilelor de lucru;
• să asigure confidențialitatea datelor şi altor mesaje (informaţii) ce ţin de Beneficiar, confidenţialitatea comunicărilor Beneficiarului realizate prin intermediul Serviciilor conform legislației în vigoare;
• să asigure Beneficiarului acces la serviciile de suport Hot-line (servicii specializate de suport a clienților, orientate spre soluționarea problemelor de ordin tehnic) oferite în orele 08:00 – 18:00 prin telefon, sau în regim non-stop, prin intermediul raportării problemei în HelpDesk, în cazul apariției unor întrebări ce țin de funcționarea segmentului rețelei de transmisiune situate între Prestator și Beneficiar;
• pentru încălcarea termenelor de prestare a Serviciilor conform nivelului de disponibilitate al Serviciilor prevăzut, Prestatorul va suporta o penalitate în valoare de 1% din costul lunar al Serviciului, pentru fiecare 60 de minute de întrerupere neplanificată a conexiunii. În cazul în care timpul unei întreruperi neplanificate depășește 48 ore (Luni-Vineri, zilele lucrătoare) se va considera că Serviciile sunt prestate necorespunzător și Beneficiarul va fi în drept să nu achite plata lunară a Serviciilor pentru luna corespunzătoare.
Conectarea serviciilor (pentru Ofertanții ce nu dispun de conexiunile în condițiile indicate mai sus pentru poziția dată): Pentru asigurarea condițiilor optime de interconectare, Ofertantul trebuie să asigure derularea și finalizarea tuturor lucrărilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, până la 26.03.2021.
Prestatorul este obligat să asigure din cont propriu testarea specializată necesară a conexiunilor oferite prin fire optice monomodale (Single Mode) și prezentarea Raportului de testare și verificare a conexiunilor. Conectarea se consideră executată de către Prestator și recepționată de Beneficiar, dacă este semnat Actul de conectare a serviciilor pentru canalul alternativ în baza Raportului de testare și verificare a conexiunii pentru canalul alternativ.
Pentru prestarea cu întârziere a Serviciilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, Prestatorul poartă răspundere materială în valoare de 5% din costul lunar al Serviciilor, pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere.
Data activării serviciilor va fi stabilită 01.04.2021.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 mart 2021, 17:39
Data ultimilor modificări
2 mart 2021, 17:53
Valoarea estimată (fără TVA)
9 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
36 MDL
Achizitii.md ID
21036826
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
9 mart 2021 17:45 - 30 mart 2022 17:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de transmisie de date DarkFiber (prin canal optic aerian)
CPV: 72300000-8 - Servicii de înlocuire de date
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Rapid Link SRL
Preţul ofertei:
9 000 MDL
Statut:
Învingător
Pentru lotul ”Transport de date DarkFiber (provider alternativ) - oferta operatorului economic SRL RAPID LINK corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii, fiind desemnată câștigătoare în sumă totală de 9000,00 lei fără TVA.
12.03.21 11:15
Motivul: Pentru lotul ”Transport de date DarkFiber (provider alternativ) - oferta operatorului economic SRL RAPID LINK corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii, fiind desemnată câștigătoare în sumă totală de 9000,00 lei fără TVA.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.21 17:04
Data deschiderii:
6.03.21 17:00
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.21 17:04
Data deschiderii:
6.03.21 17:00
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.21 17:04
Data deschiderii:
6.03.21 17:00
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.21 17:04
Data deschiderii:
6.03.21 17:00
specificații de preț_2021_alternativ.signed.pdf
specificații de preț_2021_alternativ.signed.pdf
ID: 854cd1e8-0470-4625-838d-d3305461d8bf
Propunere financiară
Data încărcării:
4.03.21 17:05
Data deschiderii:
6.03.21 17:00
licenta_rl_sist_informationale .signed.pdf
licenta_rl_sist_informationale .signed.pdf
ID: b128771c-bd3d-474b-b883-6fde016cf284
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.21 17:04
Data deschiderii:
6.03.21 17:00
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.21 17:04
Data deschiderii:
6.03.21 17:00
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.21 17:04
Data deschiderii:
6.03.21 17:00
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.21 17:04
Data deschiderii:
6.03.21 17:00
specificații de preț_2021_alternativ.signed.pdf
specificații de preț_2021_alternativ.signed.pdf
ID: ea96f881-f541-442b-9794-78810e05dd83
Propunere financiară
Data încărcării:
4.03.21 17:04
Data deschiderii:
6.03.21 17:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK