+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 02.03.2021 15:38
până la 12.03.2021 15:48
2
Propunerea ofertelor
de la 12.03.2021 15:48
până la 07.04.2021 15:48
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 15 283 400 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mart 2021, 15:38 - 12 mart 2021, 15:48
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mart 2021, 15:48 - 7 apr 2021, 15:48

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziţionarea centralizată a articolelor parafarmaceutice conform necesităţilor instituţiilor medico-sanitare publice (IMSP) pentru anul 2021 (repetat)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
CENTRUL PENTRU ACHIZITII PUBLICE CENTRALIZATE IN SANATATE
Codul fiscal/IDNO
1016601000212
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Jantuan
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
2 mart 2021, 15:38
Data ultimilor modificări
10 mart 2021, 15:48
Achizitii.md ID
21036807
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
2.03.21 15:38
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Model Declaratie
2.03.21 15:38
lista de distribuție.xlsx
Documentele la ofertă
Lista de Distribuție
2.03.21 15:38
documentatia_standard_bunuri 10.03.2021.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard Word
10.03.21 15:48
documentatia_standard_bunuri 10.03.2021.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri 10.03.2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard
10.03.21 15:48
formulare 4.1 și 4.2.xlsx
Documentele la ofertă
Formularele F4.1 și F4.2
10.03.21 15:48
anunt_de_participare 10.03.2021.semnat.pdf anunt_de_participare 10.03.2021.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de Participare
10.03.21 15:48
Data:
10 mart 2021, 13:38
Subiectul întrebării:
Inregistrare
Întrebare:
De ce acceptati doar manusile inregistrate in RS al AMDM? sau si aici si iarasi este favorizata Dita? In situatia pandemica ar fi binevenita oricare produs calitativ ca sa nu ajungem in situatia de la ziua de azi, in care IMSP-le nu primesc manusi de la ofertantul castigator Dita si sunt pusi in situatie da a-si procura de sinestatator pentru a nu pune in pericol viata si sanatatea medicilor. CAPCS cred ca ar trebui sa mai deschida ochii la situatia creata pe piata, unde la fel nu sunt seringi, sisteme de infuzie si alte produse de prima necesitate.
Răspuns (10 mart 2021, 15:22):
Pentru mai multe detalii privind ce mănuși pentru examinare sunt înregistrate în REGISTRUL DE STAT AL DISPOZITIVELOR MEDICALE vă rog să accesați site-ul https://amdm.gov.md/ , unde cu siguranță veti descoperi că sunt cel puțin 5 operatori economici care au înregistrat deja aceste bunuri. La inițierea procedurii repetate s-au omis completarea cerinței privind înregistrarea pentru produsele noi. Acestea fiind spuse, grupul de lucru urmează să efectueze modificări în specificația tehnică a bunurilor.
Data:
10 mart 2021, 13:51
Subiectul întrebării:
Formulare
Întrebare:
Atasati, va rog F 4.1 si 4.2
Răspuns (10 mart 2021, 15:23):
Bine
Data:
12 mart 2021, 11:02
Subiectul întrebării:
LP
Întrebare:
Care e sensul acestei licitatii, daca manusile au fost castigate de Dita est farm la LP N 20/00171(produse parafarmaceutice) , LP N 20/00096 (combaterea Covid-19) si aceste produse nu se livreaza, mai ales pe 20/00171 (pret redus). ati facut monopol pe piata p/u Dita si acum cand nu au resurse suficiente, sau nu se incadreaza in pret, iarasi publicati, dupa cum intelegem, iar p/u a fi desemnat Dita. sunt deja 2 contracte centralizate pe manusi, de ce CAPCS nu intreprinde masuri pentru ca manusile sa fie livrate catre IMSP in cantitate solicitata, da nu la mizer. CAPCS, cred ca ar trebui sa stiti, ca IMSP isi procura de sinestatator consumabile deoarece Dita nu le livreaza pe aceste 2 contracte. Care sunt masurile aplicate in cazul nelivrarii cantitatii solicitate? ce face sectia voastra de monitorizare, care dupa cum vedem din scrisorile lor , noi agentii economici, trebuie sa le dam mura in gura, ca ei sa nu se oboseasca introducand datele din facturi? in asa caz, vrem sa fie transparent % livrarii manusilor si altor consumabile de catre Ditaestfarm, mai ales in situatia ca spitalele nu au elementar seringi si sisteme de infuzie.
Răspuns (12 mart 2021, 11:31):
Procedura dată este o procedură repetată pentru loturile anulate (lotuirle nr.16-21) în cadrul primei proceduri de achiziție LP20/00171.
Data:
12 mart 2021, 11:24
Subiectul întrebării:
LP
Întrebare:
CAPCS de ce nu penalizati operatorul economic Dita care castiga licitatii la pret mic si ulterior nu livreaza??legislatia va ofera suficiente mecanizme de penalizare,de la penalizari financiare pana la includerea in lista de interdictie.Sau este interes.....??
Răspuns (12 mart 2021, 11:34):
Întrebarea nu este relevantă procedurii de achiziție în speță.
Data:
12 mart 2021, 11:38
Subiectul întrebării:
LP
Întrebare:
Sigur ca nu este relevanta,ca este incomoda!!
Răspuns (12 mart 2021, 13:13):
Comentariul D-voastră nu este o întrebare care să necesite răspuns.
Data:
12 mart 2021, 12:37
Subiectul întrebării:
loturile anulate (lotuirle nr.16-21)
Întrebare:
Si CAPCS s-a trezit din septembrie sa repete loturile in aprilie? BRAVOOOOO
Răspuns (12 mart 2021, 13:25):
Prin comentariile care nu țin direct de procedura de achiziție în cauză se tergiversează intenționat perioada de depunere a ofertelor. Pentru mai multe detalii privind alte proceduri de achiziție demarate de către CAPCS, puteți transmite o solicitare oficială în adresa autorității contractante.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".