+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 01.03.2021 14:12
până la 09.03.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.03.2021 10:00
până la 16.03.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 620 150 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2021, 14:12 - 9 mart 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mart 2021, 10:00 - 16 mart 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații a încăperilor din str. Chișinăului, 95, or. Cricova, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Vartic
Telefonul de contact
022/430290
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
1 mart 2021, 14:12
Data ultimilor modificări
3 mart 2021, 17:57
Achizitii.md ID
21036754
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet_s.semnat.pdf caiet_s.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
1.03.21 14:12
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
3.03.21 17:57
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
3.03.21 17:57
anunt_lucrari.semnat.pdf anunt_lucrari.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
3.03.21 17:57
Data:
1 mart 2021, 16:02
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Buna ziua, daca OE nu este detinator de certificat ISO nu poate participa la procedura in cauza? In cerinte acest document nu este cerut, insa la factorii de evaluare a ofertei este specificat punctul patru Confirmarea sistemului de management al intreprinderii?!
Răspuns (1 mart 2021, 16:40):
Bună ziua! Dvs sunteți obligat să prezentați toate documentele indicate la pct. 14 din anunțul de participare în cazul în care doriți să participați la procedură. Certificatele ISO nu sunt o cerință obligatorie, ele doar vă oferă 6 puncte suplimentare în totalul de puncte acumulate în urma evaluării ofertei.
Data:
4 mart 2021, 11:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Usile din lemn sau MDF?
Răspuns (5 mart 2021, 14:37):
Bună ziua! Faceți vă rog calculele conform caietului de sarcini.
Data:
5 mart 2021, 14:39
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Articolul 34. Clarificări (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. (3) Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, http://lex.justice.md/md/360122/ 20/54 3/19/2018 lex.justice.md/md/360122/ către toţi operatorii economici care au obţinut, în condiţiile prezentei legi, documentaţia de atribuire, luînd măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, de asemenea va publica aceste răspunsuri în SIA „RSAP”.
Răspuns (5 mart 2021, 16:08):
.
Data:
5 mart 2021, 14:40
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Raspundeti la intrebare pretul la 1 m2 defera de cite va ori! Usi din MDF sau lemn
Răspuns (5 mart 2021, 16:07):
usi din lemn
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".