1
Perioada de actualizare
de la 01.03.2021 14:19
până la 14.03.2021 09:18
2
Propunerea ofertelor
de la 14.03.2021 09:18
până la 17.03.2021 09:18
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 429 666,42 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2021, 14:19 - 14 mart 2021, 9:18
Perioada de depunere a ofertelor: 14 mart 2021, 9:18 - 17 mart 2021, 9:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație (acoperiș)la gimnaziul Lesea Ukrainka,s.Lucești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, st.Independentii 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Baban Valeriu
Telefonul de contact
029926627
Datele achizitiei
Data publicării
1 mart 2021, 14:19
Data ultimilor modificări
3 mart 2021, 8:53
Achizitii.md ID
21036753
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae lucrări de reparație (acoperiș) la gimnaziul ,,lesea ukrainka,, s.lucesți.pdf duae lucrări de reparație (acoperiș) la gimnaziul ,,lesea ukrainka,, s.lucesți.pdf
Documentele la ofertă
duae lucrări de reparație (acoperiș) la gimnaziul ,,lesea ukrainka,, s.lucesți.pdf
1.03.21 14:19
anunt de participare .lucrări de reparatie (acoperis)la gimnaziul lesea ukrainka s. lucesti.pdf anunt de participare .lucrări de reparatie (acoperis)la gimnaziul lesea ukrainka s. lucesti.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare .lucrări de reparatie (acoperis)la gimnaziul lesea ukrainka s. lucesti.pdf
1.03.21 14:19
documentatia_standard.lucrari de reparație (acoperiș) la gimnaziul lesea ukrainka ,s. lucesti.pdf documentatia_standard.lucrari de reparație (acoperiș) la gimnaziul lesea ukrainka ,s. lucesti.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard.lucrari de reparație (acoperiș) la gimnaziul lesea ukrainka ,s. lucesti
1.03.21 14:19
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini.pdf
1.03.21 14:19
Data:
3 mart 2021, 08:53
Subiectul întrebării:
Termen de garantie
Întrebare:
6 ani sau 60 luni ?
Răspuns (3 mart 2021, 09:15):
5 ani (60 luni)
Data:
3 mart 2021, 16:38
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
dati va rog un raspuns pozitia 9 asa norma nu este TsI50F cu care ati inlocuit?
Răspuns (4 mart 2021, 11:20):
TsI50A10
Data:
4 mart 2021, 11:05
Subiectul întrebării:
Raspuns in privinta TsI50F
Întrebare:
Norma TsI50F se afla in Modificari 6.
Răspuns (4 mart 2021, 11:23):
la pozitia 9 este corecta : TsI50A10
Data:
5 mart 2021, 09:33
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Transmiteti va rog rechizite bancare pentru garantia la oferta
Răspuns (5 mart 2021, 10:13):
a) Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei
Data:
9 mart 2021, 05:27
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
numele materialului pentru acoperiș
Răspuns (9 mart 2021, 08:13):
Bicroelast.
Data:
9 mart 2021, 08:17
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Ce fel de Bicroelast ( HPP,TKP,HKP,EPP,EKP) ?
Răspuns (9 mart 2021, 15:19):
EPP,EKP
Data:
9 mart 2021, 17:37
Subiectul întrebării:
documente obligatorie
Întrebare:
buna ziua, suma contractului nu depaseste 800000 lei asa ca scoateti garantia bancara
Răspuns (10 mart 2021, 10:55):
autoritatea contractantă este in drept sa ceară garanția pentru ofertă,în considerare.
Data:
11 mart 2021, 06:40
Subiectul întrebării:
documente obligatorie
Întrebare:
Vă rugăm să explicați de ce nu există nicio garanție pentru contract în lista de documente obligatorie, dar in contractul este o garanție de buna executie de 10% din valoarea contrctului.
Răspuns (12 mart 2021, 09:18):
(11) La achiziţia de bunuri şi servicii cu o valoare estimată mai mică de 400 000 de lei şi de lucrări cu o valoare estimată mai mică de 1 500 000 de lei, autoritatea contractantă este în drept să nu ceară ofertanţilor garanţia de bună execuţie a contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.