1
Perioada de actualizare
de la 01.03.2021 16:59
până la 11.03.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.03.2021 10:00
până la 02.04.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2021, 16:59 - 11 mart 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2021, 10:00 - 2 apr 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

ATC L04AC07.Forma farmaceutica Concentrat/sol.perfuz.. Mod de administrare i/v, perfuzie. Unitatea de masura flacon.La data deschiderii ofertelor medicamentele să fie autorizate în Republica Moldova.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Macari Doina
Telefonul de contact
+37322222490
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
1 mart 2021, 16:59
Valoarea estimată (fără TVA)
7 800 000 MDL
Achizitii.md ID
21036737
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IMSP Institutul de Medicină Urgentă
Durata contractului
13 apr 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea medicamentelor Remdesevir și Tocilizumab necesare pentru prevenirea și controlul infecției COVID-19 conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (IMSP) pentru anul 2021. CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 1200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Forma_4_2
Specificaţie tehnică
Forma 4.2
1.03.21 16:59
Model de contract
Documentele la ofertă
Model de contract
1.03.21 16:59
Date bancare
Documentele la ofertă
Date bancare
1.03.21 16:59
anunt_de_participare (8).semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare
1.03.21 16:59
Forma_4_1
Specificaţie tehnică
Forma 4.1
1.03.21 16:59
Documentația standard (6).semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
1.03.21 16:59
declaratie_ro
Documentele la ofertă
Declarație OE
1.03.21 16:59
Lista de distribuție
Documentele la ofertă
Lista de distribuție
1.03.21 16:59
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
1.03.21 16:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DITA ESTFARM S.R.L

Preţul ofertei: 6 894 243,84 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Confrom criteriului cel mai mic preţ fără TVA, cu corespunderea tuturor cerinţelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări