1
Perioada de actualizare
de la 01.03.2021 16:59
până la 11.03.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.03.2021 10:00
până la 02.04.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2021, 16:59 - 11 mart 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2021, 10:00 - 2 apr 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

ATC L04AC07.Forma farmaceutica Concentrat/sol.perfuz.. Mod de administrare i/v, perfuzie. Unitatea de masura flacon.La data deschiderii ofertelor medicamentele să fie autorizate în Republica Moldova.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Macari Doina
Telefonul de contact
+37322222490
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
1 mart 2021, 16:59
Valoarea estimată (fără TVA)
7 800 000 MDL
Achizitii.md ID
21036737
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IMSP Institutul de Medicină Urgentă
Durata contractului
13 apr 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea medicamentelor Remdesevir și Tocilizumab necesare pentru prevenirea și controlul infecției COVID-19 conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (IMSP) pentru anul 2021. CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 1200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Forma_4_2
Specificaţie tehnică
Forma 4.2
1.03.21 16:59
Model de contract
Documentele la ofertă
Model de contract
1.03.21 16:59
Date bancare
Documentele la ofertă
Date bancare
1.03.21 16:59
anunt_de_participare (8).semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare
1.03.21 16:59
Forma_4_1
Specificaţie tehnică
Forma 4.1
1.03.21 16:59
Documentația standard (6).semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
1.03.21 16:59
declaratie_ro
Documentele la ofertă
Declarație OE
1.03.21 16:59
Lista de distribuție
Documentele la ofertă
Lista de distribuție
1.03.21 16:59
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
1.03.21 16:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DITA ESTFARM S.R.L

Preţul ofertei: 6 894 243,84 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Confrom criteriului cel mai mic preţ fără TVA, cu corespunderea tuturor cerinţelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări