1
Perioada de actualizare
de la 26.02.2021 12:12
până la 02.03.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.03.2021 13:00
până la 05.03.2021 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 48 255 MDL
Perioada clarificărilor: 26 febr 2021, 12:12 - 2 mart 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mart 2021, 13:00 - 5 mart 2021, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipamentul de bucătărie, articole de menaj și de uz casnic și articole de catering pentru anul 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, Tarmului 1B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sveta Timus
Telefonul de contact
067603168
Datele achizitiei
Data publicării
26 febr 2021, 12:12
Data ultimilor modificări
2 mart 2021, 8:36
Achizitii.md ID
21036678
CPV
39200000-4 - Accesorii de mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Placă de îmbrăcăminte
Buget: 500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Perie cu mâner
Buget: 500.0 MDL
Activ
Coș de gunoi
Buget: 450.0 MDL
Activ
Calgon
Buget: 3150.0 MDL
Activ
Cîrpă pentru podea
Buget: 1500.0 MDL
Activ
Șumovca
Buget: 500.0 MDL
Activ
Caldare zinc
Buget: 1600.0 MDL
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Clește p/u rufe
Buget: 760.0 MDL
Activ
Găleată cu mop
Buget: 1800.0 MDL
Activ
Funie pentru haine
Buget: 190.0 MDL
Activ
Saci pentru gunoi
Buget: 2250.0 MDL
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat (1).pdf anunt_de_participare.semnat (1).pdf
tenderNotice
Invitație de participare
26.02.21 13:13
anunt_de_participare.semnat (1).pdf anunt_de_participare.semnat (1).pdf
tenderNotice
Anunți de participare
26.02.21 13:13
Data:
2 mart 2021, 08:36
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Va rugam sa scoateti ca documente obligatorii punctul 3 "Ultimul raport financiar" pentru ca incalca drepturile ofertantului ce sunt legate de secrete comerciale interne. Aceste documente le puteti insemna ca obligatorii sa fie prezentate dupa petrecerea licitatiei oficial prin scrisoare la posta electronica timp de 1 zi. Va rugam sa va conformati legii achizitilor publice si sa cereti minimum de documente obligatorii de participare pentru achizitiile de mica valoare! Punctul 7 - nu tpate produsele sunt supuse obligatoriu certificarii solicitam sa adaugati "pentru produsele care se certifica".
Răspuns (2 mart 2021, 08:54):
Suntem de acord că documentele (p.3) sa fie prezentate dupa petrecerea licitatiei oficial prin scrisoare la posta electronica timp de 1 zi
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.