1
Perioada de actualizare
de la 25.02.2021 16:19
până la 26.02.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.02.2021 17:00
până la 03.03.2021 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 19 780,83 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2021, 16:19 - 26 febr 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2021, 17:00 - 3 mart 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Registre; plicuri; dosare din carton; bibliorafte;benzi adezive; hîrtie pentru notițe; învelitori transparente; corector pix; radiere; foarfece; capasator; suporturi pentru documente; stilouri(pixuri); clei de cancelarie, clei uscat; textmarker; rigle; blinder clips; disc DVD, disc CD; bandă corectoare, folii; ață pentru arhivare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Or. Leova, șoseaua. Cahulului, 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Colciu
Telefonul de contact
0263-2-29-75
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2021, 16:19
Data ultimilor modificări
25 febr 2021, 16:19
Achizitii.md ID
21036666
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Rechizite de birou
Buget: 19780.83 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Anunț rechizite de birou 2021.docx
tenderNotice
Anunț participare rechizite de birou
25.02.21 16:19
Anunț participare rechizite de birou.pdf Anunț participare rechizite de birou.pdf
tenderNotice
Anunț participare rechizite de birou
25.02.21 16:19
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.