Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
25.02.2021 16:19
până la 26.02.2021 17:00
până la 26.02.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la
26.02.2021 17:00
până la 03.03.2021 09:00
până la 03.03.2021 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
19 780,83 MDL
Perioada clarificărilor:
25 febr 2021, 16:19 - 26 febr 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 febr 2021, 17:00 - 3 mart 2021, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Registre; plicuri; dosare din carton; bibliorafte;benzi adezive; hîrtie pentru notițe; învelitori transparente; corector pix; radiere; foarfece; capasator; suporturi pentru documente; stilouri(pixuri); clei de cancelarie, clei uscat; textmarker; rigle; blinder clips; disc DVD, disc CD; bandă corectoare, folii; ață pentru arhivare.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Or. Leova, șoseaua. Cahulului, 13
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2021, 16:19
Data ultimilor modificări
25 febr 2021, 16:19
Achizitii.md ID
21036666
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Anunț participare rechizite de birou.pdf
Anunț participare rechizite de birou.pdf
tenderNotice
Anunț participare rechizite de birou
25.02.21 16:19
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK