1
Perioada de actualizare
de la 25.02.2021 12:43
până la 08.03.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.03.2021 13:00
până la 17.03.2021 13:00
3
Licitaţie
de la 18.03.2021 14:00
până la 18.03.2021 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 376 500 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2021, 12:43 - 8 mart 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 mart 2021, 13:00 - 17 mart 2021, 13:00
Începutul licitației: 18 mart 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Dosoftei 146
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Morari
Telefonul de contact
+37322204145
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
25 febr 2021, 14:07
Valoarea estimată (fără TVA)
376 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21036644
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chișinău, str. M. Dosoftei 146
Durata contractului
23 mart 2021 02:00 - 23 apr 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Becuri pentru troleibuze CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 18390.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE_nou
Criterii de evaluare
DUAE redactabil
25.02.21 12:43
Formular specificatie preț
Criterii de evaluare
Specificația de preț
25.02.21 12:43
Formular specificatie tehnică
Specificaţie tehnică
Specificația tehnică
25.02.21 12:43
Anunt de participare
Criterii de evaluare
Anunț de participare
25.02.21 12:43
Documentatia_standard_bunuri
Criterii de evaluare
Documentația standard
25.02.21 12:43
FDA
Criterii de evaluare
Fișa de date a achiziției
25.02.21 12:43
Declaratie_beneficiarul efectiv
Criterii de evaluare
Beneficiar efectiv
25.02.21 12:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DEPASAROS SRL

Preţul ofertei: 156 525 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Provizoriu
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AMID-AUTO

Preţul ofertei: 274 815 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Avantajos economic și tehnic
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Agropiese TGR Grup SRL

Preţul ofertei: 373 864 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Obiectul achiziției
Data:
25 febr 2021, 14:07
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1A, 1B cat.5), rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (26 febr 2021, 09:16):
Anunțul de participare publicat, stipulează în pct.15 criteriile privind eligibilitatea operatorilor economici. Astfel, în DUAE (cerință obligatorie) se regăsește informația necesară despre ofertant, inclusiv întrebările: ”Operatorul economic este în măsură să furnizeze documentul/documentele prin care se va demonstra înregistrarea acestuia? Indicaţi actele de înregistrare a activităţii antreprenoriale şi genul (genurile) de activitate determinate de legislaţie, aferent obiectului procedurii de atribuire a contractului, în baza căreia întreprinderea are dreptul să execute viitorul contract de achiziţie publică. Actele de înregistrare a activităţii antreprenoriale, sunt disponibile gratuit pentru autorităţi dintr-o bază de date naţională? Dacă da, specificaţi informaţia care ar permite verificarea. Activitatea antreprenorială deţine o certificare şi/sau o autorizare echivalentă aferent obiectului procedurii de atribuire a contractului, în cadrul unui sistem naţional? ”
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări