Achiziţie publică
21036586
Lot 12. Mentenanța pentru ventilator pulmonar AirLiquide Monnal T75
1
Perioada de actualizare
de la 24.02.2021 09:46
până la 09.03.2021 12:00
până la 09.03.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.03.2021 12:00
până la 18.03.2021 15:00
până la 18.03.2021 15:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
760 320 MDL
Perioada clarificărilor:
24 febr 2021, 9:46 - 9 mart 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 mart 2021, 12:00 - 18 mart 2021, 15:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător și a graficului de efectuare a lucrărilor;
Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor propuse;
Update la software, verificarea sistemelor electrice, pneumatice, lubrefierea părților mecanice, curațarea dispozitivului și tuturor filtrelor de praf, efectuarea verificarii funcționalității corecte a regimurilor de ventilare, diagnostic, calibrarea senzorilor de presiune și a senzorilor de flux și schimbare de piese la necesitate, recalibrare după schimbare de piese.
Intervenția a minim de două ori pe an per dispozitiv.
Minim 10 intervenții de depanare la solicitare. Timpul de răspuns la telefon nu mai mult de 1 oră. Intervenția la dispozitiviv ≤ 24 ore.
Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător;
Eliberarea rapoartelor la finele fiecarei intervenții, indicând starea dispozitivului și lista de lucrări efectuate;
Să se indice prețul pentru fiecare lucrare recmomandată de producător și pentru fiecare intervenție de depanare.
Lucrările se vor efectua la solicitare.
Achitarea se va efectua pentru fiecare lucrare efectuată
Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor propuse;
Update la software, verificarea sistemelor electrice, pneumatice, lubrefierea părților mecanice, curațarea dispozitivului și tuturor filtrelor de praf, efectuarea verificarii funcționalității corecte a regimurilor de ventilare, diagnostic, calibrarea senzorilor de presiune și a senzorilor de flux și schimbare de piese la necesitate, recalibrare după schimbare de piese.
Intervenția a minim de două ori pe an per dispozitiv.
Minim 10 intervenții de depanare la solicitare. Timpul de răspuns la telefon nu mai mult de 1 oră. Intervenția la dispozitiviv ≤ 24 ore.
Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător;
Eliberarea rapoartelor la finele fiecarei intervenții, indicând starea dispozitivului și lista de lucrări efectuate;
Să se indice prețul pentru fiecare lucrare recmomandată de producător și pentru fiecare intervenție de depanare.
Lucrările se vor efectua la solicitare.
Achitarea se va efectua pentru fiecare lucrare efectuată
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 febr 2021, 9:25
Data ultimilor modificări
24 febr 2021, 9:46
Valoarea estimată (fără TVA)
760 320 MDL
Achizitii.md ID
21036586
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
29 mart 2021 09:31 - 31 dec 2021 09:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mentenanța pentru ventilator pulmonar AirLiquide Monnal T75
CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical
Cantitatea: 33.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.02.21 09:46
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.02.21 09:46
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Neotec
Preţul ofertei:
759 000 MDL
Statut:
Învingător
Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate.
23.04.21 16:27
Motivul: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Propunere financiară
Data încărcării:
17.03.21 11:53
Data deschiderii:
18.03.21 15:00
declaratie reactie.semnat.pdf
declaratie reactie.semnat.pdf
ID: 2a67405d-d448-47d0-84dd-96cea7dc0ace
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.21 11:56
Data deschiderii:
18.03.21 15:00
seg statement for neotec pentru servicii.semnat.pdf
seg statement for neotec pentru servicii.semnat.pdf
ID: 5eef61d0-ec21-4828-8922-7419cfb5e687
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.21 11:55
Data deschiderii:
18.03.21 15:00
certificat de inregistrare si extras din registru.semnat.pdf
certificat de inregistrare si extras din registru.semnat.pdf
ID: 6e419856-3aee-424e-8f66-5cae79b7a4d2
Documente de depunere
Data încărcării:
17.03.21 11:52
Data deschiderii:
18.03.21 15:00
Propunere financiară
Data încărcării:
17.03.21 11:53
Data deschiderii:
18.03.21 15:00
certificate ingineri.semnat.pdf
certificate ingineri.semnat.pdf
ID: 871ba189-a510-453a-81e9-508502407a16
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.21 11:54
Data deschiderii:
18.03.21 15:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.03.21 11:51
Data deschiderii:
18.03.21 15:00
specificaţii tehnice şi de formare a preţului (f4.2) .semnat.pdf
specificaţii tehnice şi de formare a preţului (f4.2) .semnat.pdf
ID: c5264efe-5476-41d4-975e-da42c4e6a6fd
Propunere financiară
Data încărcării:
17.03.21 11:59
Data deschiderii:
18.03.21 15:00
grafic_menten_shimadzu.semnat.pdf
grafic_menten_shimadzu.semnat.pdf
ID: cab577e8-73f1-4978-a833-19b99e284d5c
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.21 11:57
Data deschiderii:
18.03.21 15:00
specificaţii tehnice (f4.1).semnat.pdf
specificaţii tehnice (f4.1).semnat.pdf
ID: da31e202-e7e6-48f7-a4da-b26c9d0a3058
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.21 11:59
Data deschiderii:
18.03.21 15:00
grafic_menten_monnal .semnat.pdf
grafic_menten_monnal .semnat.pdf
ID: e12b7a8d-73ca-4bbe-abd5-97a982a15df5
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.21 11:56
Data deschiderii:
18.03.21 15:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK