1
Perioada de actualizare
de la 24.02.2021 09:46
până la 09.03.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.03.2021 12:00
până la 18.03.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 42 400 MDL
Perioada clarificărilor: 24 febr 2021, 9:46 - 9 mart 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mart 2021, 12:00 - 18 mart 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător și a graficului de efectuare a lucrărilor;
Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor propuse;
Curățare, lubrifiere părți mecanice și contacte de înaltă tensiune;
Timpul intervenției max 24 ore, timp intervenție telefonică max 1 oră;
Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător;
Eliberarea rapoartelor la finele fiecarei intervenții, indicând starea dispozitivului și lista de luctări efectuate;
Minim trei intervenții de depanare la solicitare;
Să se indice prețul pentru fiecare lucrare recmomandată de producător și pentru fiecare intervenție de depanare.
Lucrările se vor efectua la solicitare.
Achitarea se va efectua pentru fiecare lucrare efectuată.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
24 febr 2021, 9:25
Data ultimilor modificări
24 febr 2021, 9:46
Valoarea estimată (fără TVA)
42 400 MDL
Achizitii.md ID
21036586
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
29 mart 2021 09:31 - 31 dec 2021 09:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mentenanța anuală SIEMENS Arcadis Avantic CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.02.21 09:46
anunt de participare.docx
tenderNotice
Anunț de participare
24.02.21 09:46
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.02.21 09:46
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.02.21 09:46
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
24.02.21 09:46
duae_ro_0.semnat.pdf duae_ro_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
24.02.21 09:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Vivamed International SRL

Preţul ofertei: 41 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări