1
Perioada de actualizare
de la 23.02.2021 14:22
până la 26.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.02.2021 10:00
până la 02.03.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 03.03.2021 12:00
până la 03.03.2021 12:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 75 500 MDL
Perioada clarificărilor: 23 febr 2021, 14:22 - 26 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2021, 10:00 - 2 mart 2021, 10:00
Începutul licitației: 3 mart 2021, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Calculatoare de birou (tip 1)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Colodroțchi
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
23 febr 2021, 10:30
Data ultimilor modificări
23 febr 2021, 16:33
Valoarea estimată (fără TVA)
75 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
755 MDL
Achizitii.md ID
21036543
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
5 mart 2021 14:03 - 31 dec 2021 14:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Calculatoare de birou (tip 1) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
specificaţii 4.1, 4.2 (1).semnat.pdf specificaţii 4.1, 4.2 (1).semnat.pdf
Specificaţie tehnică
specificaţii 4.1, 4.2
23.02.21 14:22
anexa nr.1 (1).semnat.pdf anexa nr.1 (1).semnat.pdf
tenderNotice
anexa nr.1
23.02.21 14:22
anunț de participare (16).semnat.pdf anunț de participare (16).semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare
23.02.21 14:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 64 542,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut și corespunde tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 65 147,50 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Computex

Preţul ofertei: 73 654 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Calculatoare de birou (tip 1)
Data:
23 febr 2021, 16:33
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati solicitarea obligatorie a unui astfel de certificat pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (23 febr 2021, 16:55):
Confirmam solicitarea obligatorie a unui astfel de certificat pentru potentialii ofertanti.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări