Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 508 333,34 MDL
Perioada clarificărilor: 23 febr 2021, 10:23 - 3 mart 2021, 15:20
Perioada de depunere a ofertelor: 3 mart 2021, 15:20 - 11 mart 2021, 15:20

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Consumabile pentru imprimante și copiatoare, piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Informația despre anulare
Motivul anulării
Grupul de lucru a decis anularea procedurii în conformitate cu art. 71 alin. (1) lit d) din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, deoarece ofertele depuse în cadrul procedurii sunt neconforme și nu pot fi acceptate.
Data anulării
25 mart 2021, 9:27
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tabunscic Tatiana
Telefonul de contact
022/250-231
Datele achizitiei
Data publicării
23 febr 2021, 10:23
Data ultimilor modificări
25 mart 2021, 9:27
Achizitii.md ID
21036495
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Data:
23 febr 2021, 12:43
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1A,1B), rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru ofertanti. Multumim.
Răspuns (24 febr 2021, 12:11):
În conformitate cu pct. 111 din Hotărîrea Guvernului nr. 212/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, agenții economici care comercializează sau cumpără, primesc prin donație ori recepționează prin alte mijloace pentru uz propriu EEE, precum și instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45. Totodată, potrivit cap. V - Indicații generale pentru criteriile de calificare și selecție, pct. 5A.1 din DUAE și potrivit cu art. 20 al. (7) și art. 69 al. (3), (7) din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul să solicite ofertantului documentele justificative ca dovadă a informațiilor cuprinse în DUAE.
Data:
23 febr 2021, 13:29
Subiectul întrebării:
Denumirea serviciilor
Întrebare:
Buna ziua. Rog sa-mi explicati va rog, la pozitia nr.34 Lot 1 ce prezinta acest produs sau daca este posibil codul produsului. Si pozitiile: 27, 28, 29, 30. Lot 1, cartus cilindru R1, R2, R3, R4 (Xerox C70) SUNT TREI CULORI + a patra culoare este NEGRU. La care din aceste pozitii este codul gresit?Va multumesc mult.
Răspuns (24 febr 2021, 12:19):
Poziția nr. 34 se referă la modelul Xerox 58xx. Pozițiile: 27. Cartuș cilindru R1(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow); 28. Cartuș cilindru R2(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow); 29. Cartuș cilindru R3(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow); 30. Cartuș cilindru R4(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow).
Data:
23 febr 2021, 14:05
Subiectul întrebării:
separarea loturilor
Întrebare:
Buna ziua, rugam sa separati consumabile pe loturi, avand in vedere ca multe companii locale sunt autorizate de producator pentru un anumit brand. Multumesc
Răspuns (24 febr 2021, 13:50):
În contextul prevederilor art. 39 din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor, dar nu și obligația. Totodată, decizia de a nu atribui contractul pe loturi se justifică prin minimalizarea costurilor de logistică și semnarea unui număr mare de contracte civile. Conex, potrivit Legii nr.131/2015 operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor şi/sau de a se prezenta în calitate de ofertanţi asociaţi. Asociaţia este obligată să obţină o anumită formă juridică de organizare dacă această transformare este necesară bunei executări a contractului și doar după atribuirea acestuia.
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Data:
24 febr 2021, 11:38
Subiectul întrebării:
Solicitare termen de livrare mai mare. Lot II
Întrebare:
Buna ziua ,Va rugam respectuos sa modificati termenul de livrare pina la cel putin 30 de zile pentru a oferi conditii egale pentru mai multi operatori economici. Termnul de livrare de 10 zile pentru un lot cu asa de multe pozitii va favoriza doar 1 singur operator care are deja produsele pregatite in asa cantitati.
Răspuns (25 febr 2021, 11:38):
Bună ziua! Având în vedere că bunurile sunt de necesitate urgentă, termenul de livrare poate fi majorat pînă la 20 de zile.
Data:
24 febr 2021, 14:39
Subiectul întrebării:
Denumirea serviciilor
Întrebare:
Pozițiile: 27. Cartuș cilindru R1(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow); 28. Cartuș cilindru R2(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow); 29. Cartuș cilindru R3(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow); 30. Cartuș cilindru R4(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow). Va rog sa imi explicati care din aceste patru pozitii este pentru culoarea BLACK cu: DRUM013R00663?
Răspuns (25 febr 2021, 10:20):
Pozitiile 27, 28, 29, 30 sunt Drum pentru culorile respective Cyan, Magenta, and Yellow, iar pentru culoarea Black este pozitia nr. 32.
Consumabile pentru imprimante și copiatoare
Data:
25 febr 2021, 09:50
Subiectul întrebării:
5 Certificat de autorizare
Întrebare:
O zi buna! Vă rugăm să clarificați ce document ați avut în paragraf "5 Certificat de autorizare". Multumim.
Răspuns (26 febr 2021, 09:43):
Certificatul semnifică faptul că prestatorul trebuie să dețină autorizație de comercializare a produsului dat, și produsul dat să fie deservit la service autorizat de producător. Însă pentru a nu limita posibilitatea participării a unui număr mai mare de participanți, specialiștii în domeniul IT au decis excluderea cerinței date.
Data:
26 febr 2021, 09:49
Subiectul întrebării:
Răspuns (26 febr 2021, 09:43)
Întrebare:
In cazul dat, dumneavoastra riscati sa procurati consumabile neoriginale sau bunuri neautorizate la un pret foarte ridicat. Va rugam sa delimitati in loturi separate pozitiile cu consumabile pentru tenhica de printare, pentru a nu defecta echipamentele care sunt folosite zi cu zi de catre Cancelaria de Stat. In caz contract riscati sa defectati modulele xerografice si fuser.
Răspuns (26 febr 2021, 12:51):
Mulțumim pentru recomandare.
Data:
26 febr 2021, 12:14
Subiectul întrebării:
OEM codes
Întrebare:
Buna ziua! Avem nevoie de OEM codes pentru fiecare pozitie Xerox, fiecare regiune-producator are OEM codes a lui.Multumesc.
Răspuns (26 febr 2021, 12:52):
Codurile OEM sunt conform politicii de vânzare destinate locației RM.
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Data:
26 febr 2021, 18:03
Subiectul întrebării:
HDD Extern
Întrebare:
Va rugam frumos sa corectati dimensiunile minime solicitate pentru HDD Extern , deoarece dupa parametrul 170mm grosime nu poate fi propus niciun model existent la moment pe piata.Multumim.
Răspuns (1 mart 2021, 14:04):
Marimea corectă este 17 mm, eroare tehnică.
Data:
1 mart 2021, 09:44
Subiectul întrebării:
Modificare termen de livrare
Întrebare:
Rugam sa modificati si in Anuntul de participare termenul de 20 de zile acceptat pentru livrarea echipamentului la lotul nr.2 , altfel modificarea data nu va fi valabila. Multumim.
Răspuns (1 mart 2021, 09:50):
Termenul de livrare pentru ambele loturi este de 20 de zile după înregistrarea contractului la Trezoreria de Stat (vezi în documentația de atribuire modificată atașată).
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Data:
2 mart 2021, 13:05
Subiectul întrebării:
HDD SAS Server 1TB
Întrebare:
Buna ziua , va rugam sa verificati daca ati indicat corect parametri tehnici solicitati pentru HDD SAS Server cu 15000 rotatii. Daca luam dupa viteza de ratatie 15K si form-factor 3,5" - sunt hdd cu capacitatea de 300GB si 600GB si nicidecum de 1TB. Daca luam dupa capacitatea de stocare de minim 1TB si form-factor 3,5" - sunt HDD cu 7,2K si 10K rotatii. HDD cu parametri solicitati nu exista. Modificati parametri care sa corespunda cu model de hdd existent si indicati ce parametru este mai important : viteza de rotatie mai mare sau capacitatea de stocare.
Răspuns (2 mart 2021, 14:46):
Bună ziua! În solicitarea dată se subintelege cel mai apropiat produs: Hard drive - hot-swap - 3.5" - SAS - 15000 rpm -6gb/S (600GB).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.