Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
19.02.2021 11:13
până la 24.02.2021 10:00
până la 24.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
24.02.2021 10:00
până la 04.03.2021 10:00
până la 04.03.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
35 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 febr 2021, 11:13 - 24 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
24 febr 2021, 10:00 - 4 mart 2021, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Pauza de cafea conform plafoanelor HG Nr. 101 din 30.01.2018.
1. Serviciile se vor presta la sediul IGPF, str. Petricani, 19 pe tot parcursul anului 2021;
2. Asigurarea totală a necesarului de către operatorul economic pentru deservire: pahare (sticlă), ceşti cafea/ceai (porţelan), platouri, farfurii (porţelan), şerveţele, linguriţe (porţelan sau inox), tacâmuri (inox), mese de cocktail împreuna cu husă de tip strech special concepută cu dimensiuni aproximative: înălţime 110 cm, diametru 90 cm;
3. Pauza de cafea (coffee break) va conţine (ca meniu): cafea naturală – Lavazza sau similar; ceai verde şi negru Althaus sau similar; apă minerală plată/cu gaze, Dorna sau similară în recipiente de 0,5 l pentru o persoana; zahăr pentru cafea/ceai în recipiente (ambalaj) la 5 g; lapte pentru cafea/ceai în recipiente de 7g – 10g, cu grăsimea de 10%; asortiment de produse de patiserie dulci/sărate, tartine (de dimensiuni mici - 50-70 gr);
4. Mâncarea va fi ambalată igienic;
5. Transportul şi aranjarea bufetului – incluse în preţ;
6. Standul de cafea va fi disponibil pe toată durata evenimentului.
1. Serviciile se vor presta la sediul IGPF, str. Petricani, 19 pe tot parcursul anului 2021;
2. Asigurarea totală a necesarului de către operatorul economic pentru deservire: pahare (sticlă), ceşti cafea/ceai (porţelan), platouri, farfurii (porţelan), şerveţele, linguriţe (porţelan sau inox), tacâmuri (inox), mese de cocktail împreuna cu husă de tip strech special concepută cu dimensiuni aproximative: înălţime 110 cm, diametru 90 cm;
3. Pauza de cafea (coffee break) va conţine (ca meniu): cafea naturală – Lavazza sau similar; ceai verde şi negru Althaus sau similar; apă minerală plată/cu gaze, Dorna sau similară în recipiente de 0,5 l pentru o persoana; zahăr pentru cafea/ceai în recipiente (ambalaj) la 5 g; lapte pentru cafea/ceai în recipiente de 7g – 10g, cu grăsimea de 10%; asortiment de produse de patiserie dulci/sărate, tartine (de dimensiuni mici - 50-70 gr);
4. Mâncarea va fi ambalată igienic;
5. Transportul şi aranjarea bufetului – incluse în preţ;
6. Standul de cafea va fi disponibil pe toată durata evenimentului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2021, 11:13
Data ultimilor modificări
19 febr 2021, 19:05
Achizitii.md ID
21036436
MTender ID
CPV
55400000-4 - Servicii de servire a băuturilor
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
19 febr 2021, 19:05
Subiectul întrebării:
cantitate
Întrebare:
Buna.Pentru chite persoane si pentru ce cantitate de manifestatii ?
Răspuns (22 febr 2021, 08:50):
Bună ziua, În conformitate cu HG 101, alin. 8, pct. 10, suma maximă pentru deservirea pauzei de cafea Categoria 3 constituie 65 lei. Respectiv se solicită ofertele operatorilor economici nu mai mari decît prevederile HG.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK