Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 125 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 febr 2021, 12:13 - 1 mart 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2021, 10:00 - 11 mart 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Înlăturarea defectelor:
pierderea parametrilor rigizi, elevatorul şi derijarea mecanica defect

Prețul include piesele, instalarea și restabilirea funcționalității.
Garanție minim 12 luni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Balan
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
18 febr 2021, 12:00
Data ultimilor modificări
18 febr 2021, 12:13
Valoarea estimată (fără TVA)
125 000 MDL
Achizitii.md ID
21036388
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
29 mart 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1. Reparația videoduodenoscop Olympus TJF-145 CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
18.02.21 12:13
duae.doc
Criterii de eligibilitate
duae
18.02.21 12:13
anunt de participare.semnat .pdf anunt de participare.semnat .pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.semnat
18.02.21 12:13
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
duae semnat
18.02.21 12:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC ERICON SRL

Preţul ofertei: 106 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 151 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări