până la 24.02.2021 12:00
până la 04.03.2021 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Pentru gestionarea financiară adecvată a proiectului, conformarea cu cerințele Contractului Grant și cu reglementările UE, este necesar de achiziționat servicii de audit pentru verificarea cheltuielilor proiectului. Auditorul va trebui să respecte cerințele legate de verificarea cheltuielilor, așa cum sunt prevăzute în Contractul Grant și în anexele sale.
Procesul de audit ar trebui să acopere evaluarea cheltuielilor tuturor partenerilor din cadrul proiectului și să acopere perioada dintre solicitările de plăți, 3 perioade de audit în total.
-
invitatia en_ev_ro.semnat.pdf
invitatia en_ev_ro.semnat.pdf
ID: 9b67d841-9154-4acf-bb3b-cceb687fc7bc
Documentele la ofertă
-
invitatia en_ev_ro.pdf
invitatia en_ev_ro.pdf
ID: 9b67d841-9154-4acf-bb3b-cceb687fc7bc
Documentele la ofertă