1
Perioada de actualizare
de la 10.02.2021 15:55
până la 22.02.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2021 09:00
până la 04.03.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 febr 2021, 15:55 - 22 febr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2021, 9:00 - 4 mart 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

:Specificaţii standard pentru investigaţii clinice generale, hematologice şi
citologice, reactivi care nu se regăsesc în (anex.3 Ord. MS nr.701 din 18.10.2010)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Ștefan cel Mare,23
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Arteni Tatiana
Telefonul de contact
076700112
Datele achizitiei
Data publicării
10 febr 2021, 15:43
Data ultimilor modificări
15 febr 2021, 10:09
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21036128
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Ștefan cel Mare,23
Durata contractului
15 mart 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
11.1.Teste pentru determinarea a 11 parametri în urină (Mission test): leucocite, nitraţi, urobilinogen, protein. pH, eritrocite, densitate relativă, corpi cetonici, bilirubină, glucoză, acid ascorbic. CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
duae (1).docx
Documentele la ofertă
duae
10.02.21 15:55
exemplu-tabel-excel1 (1)55.xlsx
Documentele la ofertă
exemplu-tabel-excel
10.02.21 15:55
anunț de participare semnat7.pdf anunț de participare semnat7.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
11.02.21 13:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sanmedico

Preţul ofertei: 31 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări