1
Perioada de actualizare
de la 09.02.2021 15:59
până la 15.02.2021 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 15.02.2021 09:30
până la 22.02.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 23.02.2021 14:37
până la 23.02.2021 14:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 70 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 febr 2021, 15:59 - 15 febr 2021, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 15 febr 2021, 9:30 - 22 febr 2021, 10:00
Începutul licitației: 23 febr 2021, 14:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Imprimante multifuncționale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHELAN DUMITRU
Telefonul de contact
079414186
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2021, 15:53
Data ultimilor modificări
9 febr 2021, 19:25
Valoarea estimată (fără TVA)
70 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
250 MDL
Achizitii.md ID
21036078
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Durata contractului
10 mart 2021 15:54 - 30 mart 2021 15:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimante multifuncționale CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat (2).pdf anunț de participare.semnat (2).pdf
tenderNotice
anunț de participare
9.02.21 15:59
documentatia_standard_bunuri.semnat (3).pdf documentatia_standard_bunuri.semnat (3).pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard
9.02.21 15:59
caietul de sarcini (4).semnat.pdf caietul de sarcini (4).semnat.pdf
Documentele la ofertă
caietul de sarcini
9.02.21 15:59
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
9.02.21 15:59
Documentele lotului
documentatia_standard_bunuri.semnat (3).pdf
documentatia_standard
9.02.21 15:59
caietul de sarcini (4).semnat.pdf
caietul de sarcini
9.02.21 15:59
anunț de participare.semnat (2).pdf
anunț de participare
9.02.21 15:59
duae.doc
duae
9.02.21 15:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Daito

Preţul ofertei: 73 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 90 787,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Imprimante multifuncționale
Data:
9 febr 2021, 19:25
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru ofertanti. Multumim.
Răspuns (10 febr 2021, 11:29):
Conform formularului de tip DUAE, aprobat conform Ordinului Nr. 177 din 09.10.2018 care este obligatoriu pentru utilizare atât de către autoritățile contractante, cât și de către operatorii economici participanți la proceduri de atribuire a contractelor de achiziții publice, informațile declarate în DUAE vor fi solicitate de către autoritatea contractantă după examinarea ofertelor, doar de la potențialului câștigător. Această practică reduce semnificativ efortul administrativ și costurile de participare, premițând operatorilor economici să se concentreze pe pregătirea ofertei. DUAE reprezintă o declarație pe proprie răspundere a operatorului economic, potrivit căreia acesta nu se află în una dintre situațiile de excludere prevăzute de legislația națională și îndeplinește criteriile de calificare specificate de către autoritatea contractantă în anunțul de participare. În acest sens, în cazul în care potențialul câștigător nu va specifica în actele aferente procedurii de licitație, suplimentar conform DUAE urmează a fi solicitat numărul de înregistrare, în conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea EEE.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări