1
Perioada de actualizare
de la 09.02.2021 10:30
până la 19.02.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2021 13:00
până la 02.03.2021 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 53 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 9 febr 2021, 10:30 - 19 febr 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2021, 13:00 - 2 mart 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 1: Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru produsele program IDEA
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2021, 10:12
Data ultimilor modificări
9 febr 2021, 13:21
Valoarea estimată (fără TVA)
53 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21036037
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
4 mart 2021 10:27 - 31 dec 2021 10:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru 5 licențe IDEA Data Analysis Software CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1. documentatia de atribuire.doc
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire
9.02.21 10:30
2. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare
9.02.21 10:30
3. formularul duae.doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
9.02.21 10:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Softline International

Preţul ofertei: 50 550 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu decizia grupului de lucru, oferta Dvs. a fost desemnată câștigătoare: - Pentru lotul 1 ,,Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru produsele program IDEA” în sumă totală de 50 550,00 fără TVA.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 52 328,60 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări