1
Perioada de actualizare
de la 05.02.2021 08:49
până la 09.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.02.2021 10:00
până la 12.02.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 febr 2021, 8:49 - 9 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 febr 2021, 10:00 - 12 febr 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

În conformitate cu Specificația tehnică și Condițiile speciale din Anunțul de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Hariton
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
5 febr 2021, 8:44
Data ultimilor modificări
5 febr 2021, 8:49
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21035926
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
14 febr 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de regenerare a cartușelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 130.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de reîncărcare a cartușelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 461.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
5.02.21 08:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 28 420 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde necesităților IGPF
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Oficiu AMG

Preţul ofertei: 28 485,83 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 29 701,40 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SRL PRINTERRA SHOP

Preţul ofertei: 29 816,67 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

Smart Print

Preţul ofertei: 32 591,67 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări