Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 420 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 febr 2021, 13:28 - 10 febr 2021, 9:01
Perioada de depunere a ofertelor: 10 febr 2021, 9:01 - 17 febr 2021, 4:01

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a învelitorilor la blocul locativ din str. N. Testemițeanu, 31.
Informația despre anulare
Motivul anulării
In contextul necesitatii de actualizare si redactare a documentatiei de concurs, procedura de achizitie se anuleaza si va fi initiata o alta procedura noua.
Data anulării
9 febr 2021, 13:09
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2021, 13:28
Data ultimilor modificări
9 febr 2021, 13:09
Achizitii.md ID
21035775
CPV
45261200-6 - Lucrări de acoperire şi de vopsire a învelitorii acoperişului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
2 febr 2021, 17:24
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, pozitia 6 CE30A, asteriala este indicata in volum de 340m2, insa acoperisul are 660 m2, nu este greseala.
Răspuns (2 febr 2021, 22:11):
A fost luat în calcul amplasarea scândurilor, la un interval de 500mm.
Data:
3 febr 2021, 14:12
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. De ce In caietul de sarcini nu este inclusă lucrarea pentru desfacerea asterealei vechi?
Răspuns (3 febr 2021, 14:31):
Devizul a fost revizuit, fiind efectuate corectările necesare.
Data:
4 febr 2021, 10:23
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
În caiet de sarcini se adaugă poz.2 - 340m2, dar valoarea estimată va rămîne aceeași ?
Răspuns (4 febr 2021, 10:26):
Valoarea estimativă a procedurii, rămâne neschimbată!
Data:
7 febr 2021, 12:45
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! daca caietul de sarcini a fost intocmit de catre o persoana atestata acesta este obligat sa cunoasca ca, lucrarile de demontare si montarea a asterealei se exececuta pe toata suprafata acoperisului, indiferent de cantitatea lemnului utilizat. Cantitatea scindurilor se regleaza din receta de consum a acesteea fiind utilizata poz. CE30A dar nu CE30A1, cu indicarea normei de consum a schindurii utilizate pe toata suprafata acoperisului. Va rugam frumos sa intocmiti caietul de sarcini asa cum prevad normativele in constructii. Dar nu cum va este convinabil. Multumesc anticipat.
Răspuns (8 febr 2021, 09:02):
Caietul de sarcini a fost actalizat.
Data:
9 febr 2021, 10:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
una ziua, pozitia 6 CE30A, asteriala este indicata in volum de 340m2, insa acoperisul are 660 m2, nu va pare d-stra ca incalcati legea calitatii in constructii,nimeni nu are voi sa micsoreze normele resurselor materiale,atunci nimeni nu va poate acorda garantii pentru calitatea lucrarilor efectuate.Tot atit dati temei de a depune contestatii.
Răspuns (9 febr 2021, 11:23):
Buna ziua, daca urmariti atent rubrica clarificari, atunci puteti vedea ca la data de 08.02.2021 Caietul de sarcini a fost actualizat. Respectiv in caietul actualizat pozitia nr.6 este TsI51B10 „Transportarea deseurilor de constructie”. Ce se refera la normele de consum, tinem sa accentuam, ca la elaborarea devizelor de cheltuieli ne se intervine asupra normelor de consum. Pozitia 7 CE30A, astereala este indicata in volum corect, adică 655 m2. Prin urmare nu sunt careva temeiuri de invinuiri privind respectarea legii privind calitatea în constructii.
Data:
9 febr 2021, 11:33
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Indicati va rog in anuntul de participare valoarea garantiei bancare
Răspuns (9 febr 2021, 11:41):
Buna ziua, În Documentația Standard, la CAPITOLUL II. FIŞA DE DATE A ACHIZIŢIEI (FDA), punctul 4. Pregătirea ofertelor, subpunctul 4.3 este indicat: Garanţia pentru ofertă va fi în valoare de 2% din valoarea ofertei fără TVA.
Data:
9 febr 2021, 12:02
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
va informam ca in temeiul LEGII 131/15 privind achiziţiile publice, Articolul 1. Noţiuni principale,OFERTA – act juridic prin care operatorul economic îşi manifestă voinţa de a se angaja din punct de vedere juridic într-un contract de achiziţii publice. Oferta cuprinde propunerea financiară, propunerea tehnică, precum şi alte documente stabilite in anuntul de participare si/sau documentatia de atribuire... Altfel oferta partcipantului intra sub incidenta: art.1 Notiuni Generale si anume ofertă neconformă – ofertă care nu corespunde cerinţelor indicate în ANUNTUL DE PARTICIPARE SI/ sau documentaţia de atribuire. Tinem sa va mentionam ca anuntul departicipare nu coincide cu documentatia de atribuire,ceea ce la o eventuala contestatie ca baza se considera anuntul si nu documentatia de atribuire. Rugam insistent sa modicificati anuntul de participare cu aplicarea sumei pentru garantie bancara...
Data:
9 febr 2021, 12:06
Subiectul întrebării:
Caiet
Întrebare:
Buna ziua.D-stra ati modificat in totalitate caietul de sarcini,prin modificarea volumelor aproape toate plus la toate din 15 pnct.initial acum sunt 16 punct.,insa suma fara modificari???Dupa calculele noastre al caietului de sarcini suma s-a modificat considerabil,ceea ce ne da semne de intrebari,ca ne fiind verificat,de vre-un specialist in domeniul sau ati uitat sa modificati suma???
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".