1
Perioada de actualizare
de la 02.02.2021 10:27
până la 05.02.2021 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 05.02.2021 08:30
până la 10.02.2021 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 29 750 MDL
Perioada clarificărilor: 2 febr 2021, 10:27 - 5 febr 2021, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 5 febr 2021, 8:30 - 10 febr 2021, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasilii Bodarev
Telefonul de contact
022-78-51-60
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2021, 10:18
Data ultimilor modificări
2 febr 2021, 10:27
Valoarea estimată (fără TVA)
29 750 MDL
Achizitii.md ID
21035763
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Durata contractului
15 febr 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
anunt.pdf anunt.pdf
tenderNotice
Anunț
2.02.21 10:27
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
2.02.21 10:27
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
2.02.21 10:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 26 189,13 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde administrativ și cerințelor tehnice din caietul de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 28 409,85 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 28 697 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări